AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Nysgjerrig på om du som jobber med telefonsalg/kundebehandler har en god tariffavtale? Som for eksperten Virke eller El og IT. Og hvor lenge har du jobbet der? Trives du? Ønsker du karriere innenfor salg/kundebehandler? Får du god opplæring? Anonymkode: a2819...cf1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Har jobbet i 5 år. Trives svært godt. Kommer nok ikke til å bytte arbeidsplass fordi vi har så gode avtaler og grei lønn. Vi følger finansforbindets tariff. Hvis det er noe som heter det. Anonymkode: e88bb...8c1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Har jobbet i 5 år. Trives svært godt. Kommer nok ikke til å bytte arbeidsplass fordi vi har så gode avtaler og grei lønn. Vi følger finansforbindets tariff. Hvis det er noe som heter det. Anonymkode: e88bb...8c1 Så bra du trives:) Jeg har jobbet med salg før og vurderer nå å søke meg til et callsenter som telefonselger igjen. De har visstnok veldig godt arbeidsmiljø, noe som er veldig veldig viktig for meg, og nå ønsker jeg å legge fokuset på å bygge karriere. Jobber du med salg eller kundeservice? Anonymkode: a2819...cf1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #4 Skrevet 10. november 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra du trives:) Jeg har jobbet med salg før og vurderer nå å søke meg til et callsenter som telefonselger igjen. De har visstnok veldig godt arbeidsmiljø, noe som er veldig veldig viktig for meg, og nå ønsker jeg å legge fokuset på å bygge karriere. Jobber du med salg eller kundeservice? Anonymkode: a2819...cf1 Jeg jobber med kundeservice inngående og selger også til de kundene som har behov for det. Lett blanding. Men ringer ikke ut, det er kundene som tar kontakt. Anonymkode: e88bb...8c1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå