AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Kjenner du en voldtektsmann? Hva slags relasjon har du til denne mannen eller kvinnen? Anonymkode: 1154c...cfc
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Det gjør jeg. Kjenner en som ble dømt for nettovergrep samt noen voldtekter mot barn og unge. Vi var gode kollegaer og jeg var ganske betatt av han. Anonymkode: 0c496...6cb
Gjest tranedatter Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Ikke som jeg vet om. Men er vel ikke noe man akkurat forteller…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 Ja, to. En var en lærer jeg hadde som begikk overgrep mot elever som på tiden var under 15. En annen visste jeg hvem var på navn og ansikt, og som forsøkte overfallsvoldtekt på noen jeg kjente. Han ble dømt pga. overvåkningskamera + et vitne. Anonymkode: fafa7...05e 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 De fleste kjenner en voldtektsmann, de bare vet det ikke. Det er ikke noe de forteller, og det er mest vanlig at mange voldtar en gang. Men det hjelper ikke. En gang voldtektsmann, alltid voldtektsmann. Det er offeret som får livet sitt ødelagt. Anonymkode: f6ec2...be8 20
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 Ja, jeg ble voldtatt av ham. Anonymkode: fbdde...991 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 Jeg håper ikke det. Anonymkode: 8a046...3fd 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 Ja, han voldtok meg og minst én annen jeg kjenner. Anonymkode: 418e7...a65 1
Gjest Warrior Skrevet 9. november 2019 #13 Skrevet 9. november 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: De fleste kjenner en voldtektsmann, de bare vet det ikke. Det er ikke noe de forteller, og det er mest vanlig at mange voldtar en gang. Men det hjelper ikke. En gang voldtektsmann, alltid voldtektsmann. Det er offeret som får livet sitt ødelagt. Anonymkode: f6ec2...be8 Tja fortid er fortid. Når noen har voldtatt en gang og aldri gjort det igjen så er ikke personen en voldtektsmann mer. Han var en voldtektsmann.
Djungelvrål Skrevet 9. november 2019 #14 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, Kvelertak skrev: Tja fortid er fortid. Når noen har voldtatt en gang og aldri gjort det igjen så er ikke personen en voldtektsmann mer. Han var en voldtektsmann. Tja, jeg syns at en som velger å ødelegge resten av livet til et annet menneske fortjener stempel som voldtektsmann resten av livet. 32
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #15 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, SupaWoman skrev: Tja, jeg syns at en som velger å ødelegge resten av livet til et annet menneske fortjener stempel som voldtektsmann resten av livet. Nettopp! Det er dette jeg også mener. Anonymkode: f6ec2...be8 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #16 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, Kvelertak skrev: Tja fortid er fortid. Når noen har voldtatt en gang og aldri gjort det igjen så er ikke personen en voldtektsmann mer. Han var en voldtektsmann. Det er sikkert lett for voldtektsmannen å tenke at fortid er fortid. Men ikke for offeret. Anonymkode: f6ec2...be8 26
Srsly Skrevet 9. november 2019 #18 Skrevet 9. november 2019 (endret) 9 minutter siden, Kvelertak skrev: Tja fortid er fortid. Når noen har voldtatt en gang og aldri gjort det igjen så er ikke personen en voldtektsmann mer. Han var en voldtektsmann. Å være en overgriper er ikke et yrke man kan legge bak seg når man er ferdig med «den tiden». Å ha disse tankene og å faktisk utføre slike handlinger viser at hjernen er skadet på et annet nivå enn normale mennesker. Så jo, du vil for alltid være en overgriper dersom du har valgt å ødelegge livet til et menneske. Endret 9. november 2019 av Srsly 25
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #19 Skrevet 9. november 2019 Ja, faktisk. Men det er helt uforståelig for meg at den personen kan ha gjort noe slik. Gir ingen mening for meg. Anonymkode: 8920d...541
Gjest Familytree Skrevet 9. november 2019 #20 Skrevet 9. november 2019 Hvordan? Hvem? Hvor og hvorfor skulle jeg ha et relasjon til en voldtektsmann? Jeg kjenner naboer som hadde hatt en historie med seksuell trakassering. De er fengslet eller burde flyttet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå