Gå til innhold

Kjenner du en voldtektsmann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner du en voldtektsmann? Hva slags relasjon har du til denne mannen eller kvinnen?

Anonymkode: 1154c...cfc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gjør jeg. Kjenner en som ble dømt for  nettovergrep samt noen voldtekter mot barn og unge. 

Vi var gode kollegaer og jeg var ganske betatt av han. 

Anonymkode: 0c496...6cb

Gjest tranedatter
Skrevet

Ikke som jeg vet om. Men er vel ikke noe man akkurat forteller… 

Skrevet

Ja, to. En var en lærer jeg hadde som begikk overgrep mot elever som på tiden var under 15. En annen visste jeg hvem var på navn og ansikt, og som forsøkte overfallsvoldtekt på noen jeg kjente. Han ble dømt pga. overvåkningskamera + et vitne.

Anonymkode: fafa7...05e

• Liker 2
Skrevet

Ja flere.

Anonymkode: 0b99e...83d

Skrevet

Ja, mange. 

Anonymkode: bf54e...d0c

Skrevet

De fleste kjenner en voldtektsmann, de bare vet det ikke. Det er ikke noe de forteller, og det er mest vanlig at mange voldtar en gang. Men det hjelper ikke. En gang voldtektsmann, alltid voldtektsmann. Det er offeret som får livet sitt ødelagt. 

Anonymkode: f6ec2...be8

• Liker 20
Skrevet

Ja, jeg ble voldtatt av ham.

Anonymkode: fbdde...991

• Liker 2
Skrevet

Jeg håper ikke det.

Anonymkode: 8a046...3fd

• Liker 3
Skrevet

Ja, han voldtok meg og minst én annen jeg kjenner. 

Anonymkode: 418e7...a65

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjenner og vet om flere.

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste kjenner en voldtektsmann, de bare vet det ikke. Det er ikke noe de forteller, og det er mest vanlig at mange voldtar en gang. Men det hjelper ikke. En gang voldtektsmann, alltid voldtektsmann. Det er offeret som får livet sitt ødelagt. 

Tja fortid er fortid. Når noen har voldtatt en gang og aldri gjort det igjen så er ikke personen en voldtektsmann mer. Han var en voldtektsmann.

Skrevet
Akkurat nå, Kvelertak skrev:

Tja fortid er fortid. Når noen har voldtatt en gang og aldri gjort det igjen så er ikke personen en voldtektsmann mer. Han var en voldtektsmann.

Tja, jeg syns at en som velger å ødelegge resten av livet til et annet menneske fortjener stempel som voldtektsmann resten av livet. 

• Liker 32
Skrevet
Akkurat nå, SupaWoman skrev:

Tja, jeg syns at en som velger å ødelegge resten av livet til et annet menneske fortjener stempel som voldtektsmann resten av livet. 

Nettopp! Det er dette jeg også mener. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Det er sikkert lett for voldtektsmannen å tenke at fortid er fortid. Men ikke for offeret. 

• Liker 26
Skrevet

Ja, eksen min.

• Liker 2
Skrevet (endret)
9 minutter siden, Kvelertak skrev:

Å være en overgriper er ikke et yrke man kan legge bak seg når man er ferdig med «den tiden». Å ha disse tankene og å faktisk utføre slike handlinger viser at hjernen er skadet på et annet nivå enn normale mennesker. Så jo, du vil for alltid være en overgriper dersom du har valgt å ødelegge livet til et menneske.

Endret av Srsly
  • Liker 25
Skrevet

Ja, faktisk. Men det er helt uforståelig for meg at den personen kan ha gjort noe slik. Gir ingen mening for meg.

Anonymkode: 8920d...541

Gjest Familytree
Skrevet

Hvordan? Hvem? Hvor og hvorfor skulle jeg ha et relasjon til en voldtektsmann?

Jeg kjenner naboer som hadde hatt en historie med seksuell trakassering. De er fengslet eller burde flyttet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...