AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Hudprodukter som er brukt? Nå mener jeg ting på tube, der man ikke har gravd med egne fingre. Hvis du har dyre merker, som kanskje er halvparten brukt av ei tube for eksempel ? Vaske tuben slik at den ikke er den minste ekkel, og selge? Eller er dette sett som uhygienisk ? Anonymkode: 02cf0...ca4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Jeg vet ikke. Jeg ville ikke kjøpt i alle fall. Anonymkode: 5ac0c...b5b 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Jeg ville ihvertfall aldri kjøpt noe sånt Anonymkode: 4a58e...3ef 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 Selge kan man jo alltids, heller tvilsomt om noen ville kjøpt det. Jeg ville aldri kjøpt noe slikt fra noen jeg ikke kjenner, man vet jo aldri. Bakterier og ulumskheter blir det ofte uansett. Anonymkode: fb655...796
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 hva med ubrukte ting? som håndrkem? eler poser som ikke er åpnet? da er det isåfall garantert at det ikke er bakterier der (sistnevnte) Anonymkode: 02cf0...ca4
Mezzosoprena Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva med ubrukte ting? som håndrkem? eler poser som ikke er åpnet? da er det isåfall garantert at det ikke er bakterier der (sistnevnte) Anonymkode: 02cf0...ca4 Ubrukte ting er greit, så lenge det er åpenbart at det ikke er åpnet, og det ser man gjerne på forseglinger.
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hudprodukter som er brukt? Nå mener jeg ting på tube, der man ikke har gravd med egne fingre. Hvis du har dyre merker, som kanskje er halvparten brukt av ei tube for eksempel ? Vaske tuben slik at den ikke er den minste ekkel, og selge? Eller er dette sett som uhygienisk ? Anonymkode: 02cf0...ca4 Du vet at det bare er en viss holdbarhet på disse tingene? Jeg hadde ikke handlet det
Fru Uperfekt Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva med ubrukte ting? som håndrkem? eler poser som ikke er åpnet? da er det isåfall garantert at det ikke er bakterier der (sistnevnte) Anonymkode: 02cf0...ca4 Ubrukt så kan det gå
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 Kun ting som er ubrukt. Det å selge åpnet og brukte hudpleieprodukter etc blir som å selge sitt eget brukte undertøy Anonymkode: 7735f...d34
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 Det hadde jeg aldri kjøpt.
Kinder Skrevet 10. november 2019 #12 Skrevet 10. november 2019 Selge kan du alltids gjøre, men jeg tror du skal slite med å finne kjøpere.
solmåneogstjerner Skrevet 10. november 2019 #14 Skrevet 10. november 2019 Jeg ville aldri kjøpt kremer og slikt av andre. Av og til kan jeg få noe av venninner fordi de ikke tålte det eller det var feil farge. Det er greit. Men hadde aldri betalt for det, uansett hvor billig det var. Ikke fra fremmede og ihvertfall ikke halvbrukte ting...
Djungelvrål Skrevet 10. november 2019 #15 Skrevet 10. november 2019 Ser folk selger brukt sminke og gud vet hva. Eneste jeg tenker er greit er uåpnede ting som ikke er gått ut på dato og neglelakk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå