aline Skrevet 6. september 2002 #21 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg vet du ser på det som din oppgave å rettlede og å lære opp oss kvinnene på KG, men tro du meg vennen, om du ikke orker mer, om du gir oss opp, så skal du ikke ha dårlig samvittighet for det altså!!!! Det kan hende vi kommer vel igjennom livene våre allikevel!! Kan ikke erindre å ha bedt om din veiledning heller.. og du vil jo ihvertfall ikke ha råd og tips fra oss, så det er lett å missforstå dine hensikter vettu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 6. september 2002 Forfatter #22 Del Skrevet 6. september 2002 Unnskyld Waco, at jeg fikk deg til å trykke på en link du syntes var meningsløs. Men sånt skjer skjønner du, når du absolutt må rote deg inn og kommentere alt her inne. Det har ikke noe med å gjøre at jeg ikke tåler konstruktiv kritikk, men det har med måten det blir fremlagt på. Det er ikke alle som er enige med deg, heller waco, og sånn er livet. Du snakker om at men ikke skal persontrakassere, men hva er det du gjør? Du går ikke på selve temaet mitt, men hvordan jeg har formulert det.... Men nå er dette det siste jeg vil si om ditt engasjement i saken, som ikke omhandlet saken i det hele tatt. Skjønner du nå, eller må jeg forklare deg det en gang til???? (patetisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 6. september 2002 #23 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg gir opp... grautulerer, dere vant med deres verisjon av virkelighetsoppfattningen. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Solskinn Skrevet 6. september 2002 #24 Del Skrevet 6. september 2002 Jeg foreslår ett kompromiss her: waco kan få lov til å irritere seg og kommentere Mistys (og andres) manglende innlegg til linker når han slutter å skrike personangrep og intolleranse og kunstnerisk frihet og hva det ikke er hver gang noen kommenterer mangelen på punktum, hele setninger osv i hans innlegg. Hvorfor kaste sten....? Ellers må jeg si at jeg istemmer med kritikken fra begge sider. Det er ikke alle som har raske oppkoplinger, da bruker man tid på å åpne en side man kanskje ikke er interessert av... Men i grunnen er det vel ikke så farlig! God underholdning er i alle fall denne tråden blitt til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 8. september 2002 #25 Del Skrevet 8. september 2002 Det er vel trygt å si at denne diskusjonen er sklidd helt ut fra det opprinnelige tema. Misty kan starte diskusjonen på nytt hvis hun vil. Tråden stenges. Tusenfryd - moderator Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg