Gå til innhold

PotittNorge!

Mistyen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og hvorfor klarer ikke jenter å skrive et sammendrag med sine egne ord angående temaet, sine egne synspunkter, og deretter legge ved en link?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er problemet Waco, klarte du ikke å gjøre deg opp en egen mening om temaet???????

Var det noe uklart??

Synes jeg fikk sagt hva jeg mente om det allrede i overskriften...

Huff, egentlig skulle jeg bare oversett innlegget ditt..........åh hvor du irriterer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det som feiler dere da? Jeg kommer med bare bittelittegranne konstruktiv kritikk, men hva skjer? personsjikane atter persontrakasseringer...

Jeg bare mente at du med noen få setninger kunne ha skrevet hva saken dreide seg om.

W

Er ikke nødvendig og bli sure hele tiden vet dere... =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Les innlegget mitt først du Waco, så ser du at det dreier seg om Potittnorge og ansvarsfraskrivelse.....

Hvorfor gidder jeg........?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg leste innlegget ditt med skjønte ikke bæret..... du skriver noe om at; "hvorfor er det så vanskelig å innrømme feil.... hvor er det jeg vil nå"....

W

Du kunne med en kjempekort innledning ha skrevet hva saken dreide seg om... værre enn det er det ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne saken er i allefall uhyre teit! Skikkelig pinlig, da!

Viser bare til en tråd jeg har kommet med før.

Dette ER bakvendtland.

Duste-Norge er et uttrykk som stadig blir mer brukt.

Så idiotisk!

Ikke rart andre land tror vi er demente hele gjengen.

Stakkars fyr. Håper han får campingvogna si tbake

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Waco, jeg... skriv et kort sammendrag om HVA saken dreier seg om. Det er for mye styr å lete seg fram via en link, hvis man bare vil svare med en liten kommentar. Nuvel.

Er for så vidt enig i at det foregår mye som ikke burde skjedd... også her i Norge... tjohei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pointet er at det ikke var noe tema i det hele tatt, alle er enige i at dette er helt på trynet. Eneste årsak til at kvinner klarer å kommunisere er når dere bare snakker svada.

Hallo, hvorfor sette igang en diskusjon for at alle skal være enige? Faen så meningsløst.

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet du hva Waco?

At du ikke syntes det var noe tema, driter jeg fullt. For meg var det det, og hvor pokker står det at det er dine regler for hva som er verdt å diskuteres og ikke som gjelder!!!????

Nå er jeg så møkklei av tullet ditt...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var det med konstruktiv kritikk igjen da vettu... hallo, jeg mente det bare godt at du kunnne skrevet et bitteliten sammendrag om hva temaet gjaldt.. hallo.. det er ikke vits å hyle og skrike med en gang for det.

W

Typisk kvinner!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i andre tråder blir gjerne de som absolutt MÅ påpeke at dette er noe tull, bedt om å la være å svare på tråden da....

Jeg må få påstå at i dette tilfellet er jeg helt enig der!! dersom man ikke synes temaet er noe å diskutere; LA VÆRE Å BLANDE SEG DA!!!!

Herregud noen bare MÅ være vanskelige iblandt!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, det blir akkurat som å be folk holde seg for hendene når dem taster pin-code. Skjønner ikke bare at det var ment som et vennskapelig råd, må dere blir sure for absolutt alle forsøk på å fjerne irritasjonsmomenter, så er det eneste dere klarer, - å bli sure?

Noen ganger føler jeg at jeg får lyst til å gi opp, for dere kan være svært vanskelige. Å skrive et ingress eller sette noe på agendaen er da ikke så umulig. Misty fikk meg til å linke meg inn på vg, for å lese en artikkel man umulig kan være uenig i. Dersom Misty hadde skrevet et kort sammendrag så hadde jeg sluppet å gå inn på sider som for meg er meningsløse.

Skjønte dere meg nå, eller vil dere at jeg skal liste det opp for dere?

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...