AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 jeg føler man sender ut enkelte energier ? når man skal noe. Og om disse er dårlige eller bra. Bør jeg søke jobben mens det er lyst ute for eksempel ? Jeg tenker man kanskje skriver på en måte som er bedre dersom man faktisk har det bra.. ? eller er dette totalt innbilning? Anonymkode: 054e1...ba8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #2 Skrevet 9. januar 2020 Det kan være noe i det du skriver. Arbeidsgivere føler på navn for alle har en intusjon. Anonymkode: 85ab1...bee
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2020 #3 Skrevet 9. januar 2020 Har vært inne på tanken selv. Har faktisk opplevd at når jeg har bedre dager og føler meg ok så har jeg skrevet bedre jobbsøknader og faktisk endt opp med flere intervjuer. Mens nå som jeg er inne i en deprimert periode og tenker at ingen vil ansette meg har jeg kun fått avslag på avslag. Er dårlig på det selv pga sliter med depresjon, men har funnet ut av man blir mye mer kreativ og føler for å jobbe når jeg feks drar på en cafe og skriver søknad på macen, har folk rundt meg og støy, drikker en smoothie, ser meg litt rundt og ja rett og slett har mennesker rundt meg + gjør det når det er lyst ute og tidligere på dagen. Anonymkode: 5cbe6...59a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå