AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Jeg kom over noe som heter Subagh Kriya for et par år siden, som jeg begynte å gjøre hver kveld. Det oppstod ikke over natten, men enkelte ting gikk faktisk litt bedre. Men livet har ikke blitt så mye bedre at jeg helt kan tro på slik. Er det ting man kan gjøre for å endre energiene sine? for mine energier gjør bare at jeg tiltrekker meg kjedelige ting. jeg tar liksom aldri noen store skritt, men er fanget. Har ikke gjort denne på lenge heller. Anonymkode: de554...ed8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Ja, man må gjøre både skygge- og lysarbeid. Alt i livet er en refleksjon av det vi bærer på i oss selv. Når vi ser og forstår at disse dynamikkene er en del av oss, er det lettere å se hva som er det riktige for oss å gjøre i forskjellige situasjoner slik at vi både forstår mer og beveger oss videre i livet. Indre refleksjon er veldig nyttig. Man kan også alltid spørre guider og engler om hjelp til å forstå, hjelp til å se neste steg. Og så må man være nok tilstede og lytte til å få med seg svarene, er man på autopilot uten å lytte så er det ikke sikkert man registrerer alle svarene og beskjedene som kommer. Anonymkode: b3e06...63b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #3 Skrevet 10. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, man må gjøre både skygge- og lysarbeid. Alt i livet er en refleksjon av det vi bærer på i oss selv. Når vi ser og forstår at disse dynamikkene er en del av oss, er det lettere å se hva som er det riktige for oss å gjøre i forskjellige situasjoner slik at vi både forstår mer og beveger oss videre i livet. Indre refleksjon er veldig nyttig. Man kan også alltid spørre guider og engler om hjelp til å forstå, hjelp til å se neste steg. Og så må man være nok tilstede og lytte til å få med seg svarene, er man på autopilot uten å lytte så er det ikke sikkert man registrerer alle svarene og beskjedene som kommer. Anonymkode: b3e06...63b en smule innviklet forklaring. Jeg tror ikke på englser. ENGLER. Det er ingen som jeg kan spørre. Jeg har vel alltid følt at det er mer mellom himmel og jord, men ikke engler bokstavelig talt. Jeg har i det siste følt Satan mer på kroppen for å si det slik. Men er det fordi jeg har slutte med yoga og kriya? HVorfor skal egentlig en kriya åpne for karriere? hvem fant ut at nettopp DE bevegelsene teller? Anonymkode: de554...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå