AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Hei, er sykemeldt og kan ikke møte på samling. Ut ifra siden til høgskolen på Vestlandet så godtas ikke sykemelding og jeg vil ikke kunne gå opp til eksamen fordi jeg overgår maks 20% fravær dette semesteret med å ikke møte på en samling.... hjelp! Kan dette være riktig? Anonymkode: cceb1...322
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Ja, det kan stemme. Men ta kontakt med skolen, så kan det være ting lar seg løse. Anonymkode: 74634...e5d 2
solmåneogstjerner Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Jeg vet ikke om det stemmer. Men snakk med dem og spør om du f eks kan levere inn en ekstra oppgave og at det kan gjøre at du kan fullføre. Vet om noen som har gjort det (men på en annen skole).
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 Skal prøve det, takk så mye for svar ts Anonymkode: cceb1...322
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Du kommer nok ikke unna. Det er ingen unntak av denne regelen. Da må du bli frisk og gå opp igjen Anonymkode: e87c3...94d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kommer nok ikke unna. Det er ingen unntak av denne regelen. Da må du bli frisk og gå opp igjen Anonymkode: e87c3...94d Det kan du ikke si så bastant. De fleste høyskoler strekker seg faktisk langt for å få alle studenter gjennom på normert tid. Det er slik de får best finansiering. Så TS, absolutt verdt å ta kontakt med en gang, og være superfleksibel og på tilbudssiden på hva du kan gjøre i stedet! Anonymkode: cec73...382 2
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #7 Skrevet 10. november 2019 Jeg tok et fag samlingsbasert, og de godtok ikke sykmelding. Ved mer enn 20% fravær fikk man ikke lov til å ta eksamen, uansett. Du må kontakte emneansvarlig og høre om det finnes løsninger, som andre har nevnt. Anonymkode: 61f35...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå