AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Jeg har lagt merke til at de aller fleste kvinner har en litt "røff" gangstil, det bare handler om å komme fram raskest mulig og det er ingenting mer til det - I romantiske filmer er det forskjellig, der har damene en spesiell gangstil, så da blir spørsmålet: er dette noe dere legger merke til? Når jeg sier feminin gangstil tenker jeg det å plassere "bein foran bein" og ha en saktere gåfart, også ha litt mer bøyning i kneet for hvert skritt i stedet for å bare tråkke i vei. Takk for alle svar! 😍 Anonymkode: c7670...6ba
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Den perfekte kvinnelige gange er når hun vrikker på rumpa og hoftene til sidene. Anonymkode: 4d7a2...ddc 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Så teit. Jeg går på min egen måte, og det skal jeg fortsette med. Anonymkode: cdb22...46c 11
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så teit. Jeg går på min egen måte, og det skal jeg fortsette med. Anonymkode: cdb22...46c Det er helt opp til deg! - men ønsket mitt er å se bra ut, så for meg er det viktig å vite hva de tenker om det 😊 Anonymkode: c7670...6ba 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker said: Når jeg sier feminin gangstil tenker jeg det å plassere "bein foran bein" og ha en saktere gåfart, også ha litt mer bøyning i kneet for hvert skritt i stedet for å bare tråkke i vei. Jeg prøver å se det for meg. Anonymkode: ee954...978 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt opp til deg! - men ønsket mitt er å se bra ut, så for meg er det viktig å vite hva de tenker om det 😊 Anonymkode: c7670...6ba Bare å droppe sko du ikke klarer å gå i da Anonymkode: cdb22...46c 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bare å droppe sko du ikke klarer å gå i da Anonymkode: cdb22...46c Så morsom du er 🙄 Anonymkode: c7670...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er helt opp til deg! - men ønsket mitt er å se bra ut, så for meg er det viktig å vite hva de tenker om det 😊 Anonymkode: c7670...6ba Du ser bra ut, når du utstråler at du er komfortabel med deg selv. Så gå sånn DU er komfortabel med. Ikke la andre diktere hvordan du skal være. Anonymkode: a4a74...bfb 2
Wagner Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 Menn er en feminin gangstil noe dere foretrekker å se? Det er jevnt over noe jeg ikke legger merke til eller reflekterer over, med unntak av gangstilen til min bestevenninne. Hun er sånn ca like feminin some Audrey Hepburn. Ganglaget hennes oser av autoritet, lederskap, karisma og dominans akkurat som resten av hu. Hvert skritt er et autoritært skritt som blir tatt med stor selvsikkerhet og målbevissthet. Hennes sterkeste kvalitet er lederskap, det er derfor hun nå studerer administrasjon og ledelse ved et universitet. Det er noe ved ganglaget som nærmest er hypnotisk, som stimulerer og masserer nevronene og synapsene i hjernen. Har ikke merket noe til samme effekt hos andre kvinners gange. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 Ja, en feminin gangstil er sexy, men det må ikke være for påtatt. Apropos gangstil: Det er altfor mange kvinner som ikke klarer å gå i høye hæler på en elegant måte. Noen er altfor framoverbøyd, noen går for bredbeint. Pent er det ikke, og da hjelper det ikke med et flott antrekk, gitt. Anonymkode: 502f0...219 1
Jr.Garcon Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 (endret) 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har lagt merke til at de aller fleste kvinner har en litt "røff" gangstil, det bare handler om å komme fram raskest mulig og det er ingenting mer til det - I romantiske filmer er det forskjellig, der har damene en spesiell gangstil, så da blir spørsmålet: er dette noe dere legger merke til? Når jeg sier feminin gangstil tenker jeg det å plassere "bein foran bein" og ha en saktere gåfart, også ha litt mer bøyning i kneet for hvert skritt i stedet for å bare tråkke i vei. Takk for alle svar! 😍 Anonymkode: c7670...6ba Aldri tenkt noe på 🤔 Foretrekker en normal gange - det du kaller røff og raskest mulig frem. Rumpe-vrikking er dog fint 😅 Endret 9. november 2019 av Jr.Garcon
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #12 Skrevet 9. november 2019 Det er veldig rart at folk tenker at å ha en feminin gangstil eller å ha en feminin måte å sitte på er noe positivt uten å tenke over hva det signaliserer å gå på en slik måte og sitte på en måte som egentlig signaliserer at man er forsiktig og underdanig. Ønsker man egentlig å signalisere at man er det? Og hvorfor er det sånn at fordi man har en vagina så skal det ses negativt på at man har en holdning som signaliserer makt? Anonymkode: f9e53...3bb 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #13 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er veldig rart at folk tenker at å ha en feminin gangstil eller å ha en feminin måte å sitte på er noe positivt uten å tenke over hva det signaliserer å gå på en slik måte og sitte på en måte som egentlig signaliserer at man er forsiktig og underdanig. Ønsker man egentlig å signalisere at man er det? Og hvorfor er det sånn at fordi man har en vagina så skal det ses negativt på at man har en holdning som signaliserer makt? Anonymkode: f9e53...3bb Hva med høye hæler? Upraktisk og skadelig over tid, men mange kvinner bruker det likevel. Anonymkode: 502f0...219 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #14 Skrevet 9. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser bra ut, når du utstråler at du er komfortabel med deg selv. Så gå sånn DU er komfortabel med. Ikke la andre diktere hvordan du skal være. Anonymkode: a4a74...bfb Mm, det er en ting å være komfortabel med seg selv, og en annen ting å se bra ut for andre, men takk for svaret uansett ❤️ 9 minutter siden, Wagner skrev: Menn er en feminin gangstil noe dere foretrekker å se? Det er jevnt over noe jeg ikke legger merke til eller reflekterer over, med unntak av gangstilen til min bestevenninne. Hun er sånn ca like feminin some Audrey Hepburn. Ganglaget hennes oser av autoritet, lederskap, karisma og dominans akkurat som resten av hu. Hvert skritt er et autoritært skritt som blir tatt med stor selvsikkerhet og målbevissthet. Hennes sterkeste kvalitet er lederskap, det er derfor hun nå studerer administrasjon og ledelse ved et universitet. Det er noe ved ganglaget som nærmest er hypnotisk, som stimulerer og masserer nevronene og synapsene i hjernen. Har ikke merket noe til samme effekt hos andre kvinners gange. Innsiktsfull svar, mange takk! - å forstå dere kan være en utfordring, men det er verdt å forsøke 🙂 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, en feminin gangstil er sexy, men det må ikke være for påtatt. Apropos gangstil: Det er altfor mange kvinner som ikke klarer å gå i høye hæler på en elegant måte. Noen er altfor framoverbøyd, noen går for bredbeint. Pent er det ikke, og da hjelper det ikke med et flott antrekk, gitt. Anonymkode: 502f0...219 Mm, tenkte ikke så mye på antrekk / høye hæler, men selve gangstilen (uansett sko). Jeg har aldri brukt høye hæler selv da jeg er under 20, så det hadde vært litt unaturlig for meg xD Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er veldig rart at folk tenker at å ha en feminin gangstil eller å ha en feminin måte å sitte på er noe positivt uten å tenke over hva det signaliserer å gå på en slik måte og sitte på en måte som egentlig signaliserer at man er forsiktig og underdanig. Ønsker man egentlig å signalisere at man er det? Og hvorfor er det sånn at fordi man har en vagina så skal det ses negativt på at man har en holdning som signaliserer makt? Anonymkode: f9e53...3bb Jeg har ingen lyst til å dominere menn, så det har ingenting å si for meg 👍 Anonymkode: c7670...6ba 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #15 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva med høye hæler? Upraktisk og skadelig over tid, men mange kvinner bruker det likevel. Anonymkode: 502f0...219 Hva har det med innlegget mitt å gjøre? Anonymkode: f9e53...3bb
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #16 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen lyst til å dominere menn, så det har ingenting å si for meg 👍 Anonymkode: c7670...6ba Hvorfor tenker du at du må ha en lyst til å dominere menn for å tenke over hva holdningen din signaliserer? Hvorfor må du være underdanig menn for å bli sett på som attraktiv? Kan du ikke stille på lik linje? Må du enten være dominert eller dominerende? Anonymkode: f9e53...3bb 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #17 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tenker du at du må ha en lyst til å dominere menn for å tenke over hva holdningen din signaliserer? Hvorfor må du være underdanig menn for å bli sett på som attraktiv? Kan du ikke stille på lik linje? Må du enten være dominert eller dominerende? Anonymkode: f9e53...3bb Øh, seriøst? ... Jeg ønsker å være feminin fordi jeg er kvinne, kanskje? Du har rett til å mene noe annet, absolutt ingen problem med det 🙂 Bb. Anonymkode: c7670...6ba 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #18 Skrevet 9. november 2019 Men hva du tenker på som feminint, trenger ikke være det for andre. Mange syns det er feminint å sminke seg hver dag, jeg gjør ikke det. Men jeg er likevel feminin. Mange syns kjoler er feminint, det går jeg i så ofte jeg kan. Mens andre foretrekker jeans og topp av noe slag. Jeg går som jeg går, om det er feminint eller ikke. Aner ikke. Men jeg er kvinne, og det er feminint for meg Anonymkode: a4a74...bfb 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #19 Skrevet 9. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Øh, seriøst? ... Jeg ønsker å være feminin fordi jeg er kvinne, kanskje? Du har rett til å mene noe annet, absolutt ingen problem med det 🙂 Bb. Anonymkode: c7670...6ba Hvorfor er det sånn at en underdanig gangstil og måte å sitte på blir sett på som feminint? Hvorfor er man mindre feminin om man ikke er underdanig? Stiller du virkelig så lite spørsmål til samfunnet rundt deg som det virker som? Anonymkode: f9e53...3bb 1
Sphere Skrevet 9. november 2019 #20 Skrevet 9. november 2019 Nå kommer vel gange langt ned på lista over hva jeg ser etter i en kvinne. Men det er klart at en feminin stil slår en bryggsjauerstil. Og hvorfor det feminine ofte blir sett på som underdanig i dag er helt utenfor min fatteevne. Noe har gått alvorlig galt på veien. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå