AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Jeg er så utrolig ensom og alene i verden. Uføretrygdet, null venner og null familie. Det virker på meg som at innvandrermiljøer har et helt annet samhold enn jeg noengang har sett hos nordmenn. De ser på alle i miljøet som en stor familie, stiller alltid opp, kaller hverandre bror/søster osv. De er også ekstremt gavmilde og rause ovenfor hverandre. Jeg har et enormt stort ønske om å tilhøre et slikt fellesskap! Hvis jeg må konverteres for å delta, er det en liten pris å betale. Hva er deres tanker om min situasjon? Noen i samme båt? Kvinne 28 Anonymkode: 6db83...790 6
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Skal du bli neste dame som sitter i Syria med burka og et par unger? Anonymkode: 42ff7...39f 14
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skal du bli neste dame som sitter i Syria med burka og et par unger? Anonymkode: 42ff7...39f Snakk om å dra den langt... Nei, skal ikke til Syria. Har heller ikke helse til å få barn. Ts Anonymkode: 6db83...790 7
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Hvorfor akkurat muslim ? Anonymkode: 3e3ed...d10 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, Kågebruker skrev: Jeg vurderer å barbere meg Ok? Hvorfor skriver du det? Anonymkode: 6db83...790 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor akkurat muslim ? Anonymkode: 3e3ed...d10 Pga samholdet. Har ikke sett det noen andre steder enn muslimske miljøer. Ts Anonymkode: 6db83...790 1
Kågebruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok? Hvorfor skriver du det? Anonymkode: 6db83...790 Nei jeg prøver bare å si at noen ganger er det enkle ofte det beste. Istedenfor å gjøre store endringer så er det nok å barbere seg, rydde, gå en tur. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pga samholdet. Har ikke sett det noen andre steder enn muslimske miljøer. Ts Anonymkode: 6db83...790 Ok, men du vet vel at kvinner ikke har så mye de skulle sagt? mennene er overhodet og kvinnene må gjøre som mennene sier. Anonymkode: 3e3ed...d10 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ok, men du vet vel at kvinner ikke har så mye de skulle sagt? mennene er overhodet og kvinnene må gjøre som mennene sier. Anonymkode: 3e3ed...d10 Det spiller ingen rolle for meg. Jeg er lykkelig bare jeg får være med i "gjengen" og ha medsøstre. Anonymkode: 6db83...790 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 3 minutter siden, Kågebruker skrev: Nei jeg prøver bare å si at noen ganger er det enkle ofte det beste. Istedenfor å gjøre store endringer så er det nok å barbere seg, rydde, gå en tur. Min situasjon trenger større tiltak enn det der.. Anonymkode: 6db83...790 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #12 Skrevet 9. november 2019 Du er en hvit vantro, tviler på at du blir som et familiemedlem uansett hvor mye du konverterer. Anonymkode: f4733...7ad 5
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #13 Skrevet 9. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pga samholdet. Har ikke sett det noen andre steder enn muslimske miljøer. Ts Anonymkode: 6db83...790 Fryktelig mange kristne menigheter som er slik også. Sikkert andre religioner også. Jo mer koko- jo mer samhold mot de utenforstående (ikke-koko). Bare å velge og vrake. Anonymkode: 5b276...51b 14
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #14 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det spiller ingen rolle for meg. Jeg er lykkelig bare jeg får være med i "gjengen" og ha medsøstre. Anonymkode: 6db83...790 Men deltar du aktivt i noen hobby f.eks? Hva er det som gjør at du ikke får noen venner gjennom hobbyer? Er du frempå selv? Anonymkode: a1ef0...80e 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #15 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du er en hvit vantro, tviler på at du blir som et familiemedlem uansett hvor mye du konverterer. Anonymkode: f4733...7ad Jeg er jo ikke vantro hvis jeg konverterer? Jeg har inntrykk av at nye medlemmer blir tatt kjærlig imot. Anonymkode: 6db83...790 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #16 Skrevet 9. november 2019 Alt man skal lese før øynene faller ut! Anonymkode: aae53...e5e 9
spegel Skrevet 9. november 2019 #17 Skrevet 9. november 2019 Da må du vel fake at du er troende? Er det rett å lure noen, for å få bli med i gjengen? Litt usikker på hva jeg tenker om etikken i denne planen. Hadde du vært troende er det vel helt innafor. Hva med å ta kontakt å bli kjent med noen i miljøet først? 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #18 Skrevet 9. november 2019 Du trenger helt sikkert ikke konvertere for å få innpass hos disse gruppene. Bare å ta kontakt med dem og si hva du ønsker. Hvis du ikke vil bli muslim fordi du tror det er det beste for deg. En muslim tvinger/ forventer ikke at alle må bli muslimer..er selv muslim men det er fordi jeg ønsker det selv. Ta kontakt med den lokale moskeen Anonymkode: 7b0e2...dd9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #19 Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fryktelig mange kristne menigheter som er slik også. Sikkert andre religioner også. Jo mer koko- jo mer samhold mot de utenforstående (ikke-koko). Bare å velge og vrake. Anonymkode: 5b276...51b Jeg har ikke inntrykk av at kristne menigheter har samme samhold. Føler det bare er falskt og påtatt, med mye baksnakking osv. Ikke samme ekte-heten som muslimske miljøer. 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men deltar du aktivt i noen hobby f.eks? Hva er det som gjør at du ikke får noen venner gjennom hobbyer? Er du frempå selv? Anonymkode: a1ef0...80e Har sosial angst, og ingen hobbyer. Har blitt så mye mobbet og utestengt av nordmenn at jeg har gitt opp nordmenn. Ts Anonymkode: 6db83...790 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 9. november 2019 #20 Skrevet 9. november 2019 Kan du ikke heller begynne å synge i ett kor eller noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå