Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig ensom og alene i verden. Uføretrygdet, null venner og null familie. Det virker på meg som at innvandrermiljøer har et helt annet samhold enn jeg noengang har sett hos nordmenn. De ser på alle i miljøet som en stor familie, stiller alltid opp, kaller hverandre bror/søster osv. De er også ekstremt gavmilde og rause ovenfor hverandre. 

Jeg har et enormt stort ønske om å tilhøre et slikt fellesskap! Hvis jeg må konverteres for å delta, er det en liten pris å betale. 

Hva er deres tanker om min situasjon? Noen i samme båt?

Kvinne 28

Anonymkode: 6db83...790

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal du bli neste dame som sitter i Syria med burka og et par unger? 

Anonymkode: 42ff7...39f

• Liker 14
Skrevet

Jeg vurderer å barbere meg

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skal du bli neste dame som sitter i Syria med burka og et par unger? 

Anonymkode: 42ff7...39f

Snakk om å dra den langt... Nei, skal ikke til Syria. Har heller ikke helse til å få barn. Ts

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor akkurat muslim ?

Anonymkode: 3e3ed...d10

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, Kågebruker skrev:

Jeg vurderer å barbere meg

Ok? Hvorfor skriver du det? 

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor akkurat muslim ?

Pga samholdet. Har ikke sett det noen andre steder enn muslimske miljøer. Ts

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ok? Hvorfor skriver du det? 

Nei jeg prøver bare å si at noen ganger er det enkle ofte det beste. Istedenfor å gjøre store endringer så er det nok å barbere seg, rydde, gå en tur.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, men du vet vel at kvinner ikke har så mye de skulle sagt? mennene er overhodet og kvinnene må gjøre som mennene sier.

• Liker 4
Skrevet

Ok, men du vet vel at kvinner ikke har så mye de skulle sagt? mennene er overhodet og kvinnene må gjøre som mennene sier.

Det spiller ingen rolle for meg. Jeg er lykkelig bare jeg får være med i "gjengen" og ha medsøstre.

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, Kågebruker skrev:

Nei jeg prøver bare å si at noen ganger er det enkle ofte det beste. Istedenfor å gjøre store endringer så er det nok å barbere seg, rydde, gå en tur.

Min situasjon trenger større tiltak enn det der..

• Liker 1
Skrevet

Du er en hvit vantro, tviler på at du blir som et familiemedlem uansett hvor mye du konverterer.

Anonymkode: f4733...7ad

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fryktelig mange kristne menigheter som er slik også. Sikkert andre religioner også. Jo mer koko- jo mer samhold mot de utenforstående (ikke-koko). Bare å velge og vrake.

Anonymkode: 5b276...51b

• Liker 14
Skrevet

Det spiller ingen rolle for meg. Jeg er lykkelig bare jeg får være med i "gjengen" og ha medsøstre.

Men deltar du aktivt i noen hobby f.eks? Hva er det som gjør at du ikke får noen venner gjennom hobbyer? Er du frempå selv? 

Anonymkode: a1ef0...80e

• Liker 2
Skrevet

Du er en hvit vantro, tviler på at du blir som et familiemedlem uansett hvor mye du konverterer.

Anonymkode: f4733...7ad

Jeg er jo ikke vantro hvis jeg konverterer? Jeg har inntrykk av at nye medlemmer blir tatt kjærlig imot. 

• Liker 2
Skrevet

Alt man skal lese før øynene faller ut!

Anonymkode: aae53...e5e

• Liker 9
Skrevet

Da må du vel fake at du er troende? Er det rett å lure noen, for å få bli med i gjengen? Litt usikker på hva jeg tenker om etikken i denne planen. Hadde du vært troende er det vel helt innafor. Hva med å ta kontakt å bli kjent med noen i miljøet først? 

• Liker 2
Skrevet

Du trenger helt sikkert ikke konvertere for å få innpass hos disse gruppene. Bare å ta kontakt med dem og si hva du ønsker.  Hvis du ikke vil bli muslim fordi du tror det er det beste for deg.  En muslim tvinger/ forventer ikke at alle må bli muslimer..er selv muslim men det er fordi jeg ønsker det selv. Ta kontakt med den lokale moskeen 

Anonymkode: 7b0e2...dd9

Skrevet

Fryktelig mange kristne menigheter som er slik også. Sikkert andre religioner også. Jo mer koko- jo mer samhold mot de utenforstående (ikke-koko). Bare å velge og vrake.

Anonymkode: 5b276...51b

Jeg har ikke inntrykk av at kristne menigheter har samme samhold. Føler det bare er falskt og påtatt, med mye baksnakking osv. Ikke samme ekte-heten som muslimske miljøer.

Men deltar du aktivt i noen hobby f.eks? Hva er det som gjør at du ikke får noen venner gjennom hobbyer? Er du frempå selv? 

Anonymkode: a1ef0...80e

Har sosial angst, og ingen hobbyer. Har blitt så mye mobbet og utestengt av nordmenn at jeg har gitt opp nordmenn. Ts

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kan du ikke heller begynne å synge i ett kor eller noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...