Jettes Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Jeg sitter her og lurer fælt på hva jeg skal gi min kjære i morgengave!! Vi skal ikke gifte oss før til neste år,men er jo greit og planlegge det nå,i tilfelle man må grave og spørre litt Har lest litt andre plasser alt fra klokker til bilder av deg selv til en dag på harly davidson osv. Hva skal dere gi? Noen gode forslag? Kanskje det er andre som sitter med samme spørsmålet
Gjest Brud2005 Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Kanskje det er andre som sitter med samme spørsmålet Jeg har enda ikke kommet på noe, og det er under en mnd til bryllupet. Har begynt å venne meg til tanken at det ikke blir noen gave til ham. Stakkars mannen min.
Jannibrud Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Lurer på om det blir morgengave på meg jeg Ser ikke for meg at han tenker på det, og vil ikke hinte heller Setter ham vel ut av spill da, om han får av meg, hi hi...
Xania Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Jeg hadde tenkt å gi en kortholder (sånt etui til å ha penger og bankkort i, istedenfor lommebok) med inngravering på. Så her om dagen hadde sambo plutselig fått en sånn av en kompis som hadde kjøpt seg ny. Han prøvde den, og syntes ikke det var noe særlig. Så da gikk den planen i vasken! Har kjøpt en lekker klokke i steden. Veldig tradisjonelt, men det er ikke så lett å finne på noe spesielt...
Gjest Aricept... Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Jeg er så dårlig på å finne på gaver.. Var derfor veldig fornøyd da vi ble enige om at bryllupsreisa ble vår gave til hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå