AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Mulig det her er kjempeteit å spørre om. Kjenner en mann med en liten penis, noe som ikke egentlig plager meg for jeg blir tilfredsstilt. Han kommer derimot sjeldent, uansett jente. Han elsker å bli sugd, er det fordi han da kjenner mer? Tenker at vagina kanskje blir for vid for han, som gjør at han ikke får nok stimulans til å komme eller noe? Hva kan jeg gjøre for at han skal få det best mulig i senga? Spør dere, for syns det er ufint å fortelle venner om en mann sin penis og seksuelle utfordringer Anonymkode: 635eb...eef 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Hvorfor skal du gjøre noe? Hans handicapp er da ikke ditt ansvar. Ville dumpet han. Anonymkode: 5f09a...d72
Kim123 Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du gjøre noe? Hans handicapp er da ikke ditt ansvar. Ville dumpet han. Anonymkode: 5f09a...d72 Herligheten, hva skjer med at «alt» på dette forumet skal har en «dumpe grunn»!? Og hvorfor i alle dager skal hun dumpe han fordi han sjeldent kommer? Hun blir jo tilfredsstilt, så det er jo ikke det som er problemet her. Om man skal dumpe mennene sine for de minste ting, så er det ikke mange damer som sitter igjen med ett forhold skal jeg si deg. Ts, om han liker å bli sugd, og det er greit for deg, så ville jeg bare fortsatt med det. Anal er jo også en ting som kunne ha gått, om det er greit for dere begge. 12
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 1 minutt siden, Kim123 skrev: Om man skal dumpe mennene sine for de minste ting 😂 Anonymkode: f5c7d...d24 7
Kim123 Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 Anonymkode: f5c7d...d24 Noe du misforsto ?
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: 😂 Anonymkode: f5c7d...d24 Eg tog an! Anonymkode: d5373...65b 11
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mulig det her er kjempeteit å spørre om. Kjenner en mann med en liten penis, noe som ikke egentlig plager meg for jeg blir tilfredsstilt. Han kommer derimot sjeldent, uansett jente. Han elsker å bli sugd, er det fordi han da kjenner mer? Tenker at vagina kanskje blir for vid for han, som gjør at han ikke får nok stimulans til å komme eller noe? Hva kan jeg gjøre for at han skal få det best mulig i senga? Spør dere, for syns det er ufint å fortelle venner om en mann sin penis og seksuelle utfordringer Anonymkode: 635eb...eef Eneste som kan svare deg på dette, er han. Anonymkode: 182ee...a21 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 Har dere prøvd analsex? Gir en annen følelse, mulig han liker det Anonymkode: 391f4...096
Sphere Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 Jeg kan gjøre et forsøk, men dette gjelder jo kun mine egne erfaringer. Som en mann med liten penis, knytter det seg mye spenning i det å møte en ny partner. For min del legger denne spenningen seg i kroppen, og som oftest resulterer dette i at jeg kommer tidlig de første gangene. Etterhvert går dette seg til, og mye handler om å prestere. Det vil si at jeg holder igjen, og fokuset ligger på hennes nytelse fremfor min egen. Kommer jeg over et visst punkt, blir det vanskelig å komme. Men sexen kan være veldig god uansett. Spesielt om hun har kommet, og er god og fornøyd. Da kan det være utrolig deilig å kunne legge seg ned og slappe av og kun ha fokus på egen nytelse. Mitt tips er at det ikke handler så mye om friksjon. Selv om dere kvinner selvsagt varierer stort i størrelse og muskelbruk. For hans del gjelder det jo alle. Og han må være ekstremt tynn om han ikke skal kjenne nok rent fysisk. Men han kan jo ha mindre følsomhet enn snittet da. Vanskelig å si. 1
Gjest Warrior Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 Kan aldri tro det har noe med størrelsen å gjøre, ikke vet jeg men, kanskje han bare sliter med å komme sånn som en del kvinner gjør? Finnes nok enkelte menn også som sliter. Mens andre er så heldig at de kommer bare noen ser på deg😜
Hr. Aktiv Skrevet 10. november 2019 #11 Skrevet 10. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skal du gjøre noe? Hans handicapp er da ikke ditt ansvar. Ville dumpet han. Anonymkode: 5f09a...d72 Slike folk som deg pleier jeg å hjelpe. Anbefaler masse rart som psykologer, terapitimer og samtalgrupper. Er de riktig ille får de fysisk støtte til å våkne. Så blir de båret frem til riktig adresse der livreddende førstehjelp blir utført. 1
snoren Skrevet 10. november 2019 #12 Skrevet 10. november 2019 Siden du sier at han har blitt sugd av flere stusser jeg litt på hvilket miljø du henger i, kanskje han tar dop eller drikker så mye alkohol at han ikke klarer å komme. Kanskje han bør få sjekket ut hormonene sine hos legen? 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #13 Skrevet 10. november 2019 16 timer siden, Kim123 skrev: Noe du misforsto ? Det var jo litt morsomt formulert😃 Uansett er nok ikke ts og mannen sammen, i og med at det bare er en mann hun kjenner. Sikker ff eller noe sånt? Men hva er egentlig problemet ts? Han liker å bli sugd, så om du liker å suge kan du jo fortsette med det. Om vaginaen din blir for vid for han, er det lite du kan gjøre med det. Eventuelt kan du trene opp musklene i underlivet, for å se om det blir bedre da. Ellers kan han kjøpe inn litt sexleketøy som han tenker passer bra til han, også kan du bruke dem på han. Anonymkode: b41d4...deb
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #14 Skrevet 10. november 2019 Merkelig problemstilling dette. Tilfeldig sex skal folk ha med hverandre og "problemer" finner de, men de er ikke voksne nok til å snakke med hverandre om det de nettopp har vært igjennom sammen. Det blir for vanskelig og de må snakke med venninner og andre og oute en stakkar som antagelig ikke hadde lyst til akkurat det. Samle mot til å snakke sammen før, under og etter akten, så løser det seg nok. Spør den det gjelder neste gang. Det er eneste måten å finne ut hva vedkommende mener om saken. Anonymkode: 75fed...429
Elaine Marley Skrevet 10. november 2019 #15 Skrevet 10. november 2019 Tråden er ryddet for brukerdebatt, krenkende innlegg og tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.
Kim123 Skrevet 10. november 2019 #16 Skrevet 10. november 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var jo litt morsomt formulert😃 Uansett er nok ikke ts og mannen sammen, i og med at det bare er en mann hun kjenner. Sikker ff eller noe sånt? Men hva er egentlig problemet ts? Han liker å bli sugd, så om du liker å suge kan du jo fortsette med det. Om vaginaen din blir for vid for han, er det lite du kan gjøre med det. Eventuelt kan du trene opp musklene i underlivet, for å se om det blir bedre da. Ellers kan han kjøpe inn litt sexleketøy som han tenker passer bra til han, også kan du bruke dem på han. Anonymkode: b41d4...deb Åja, tenker du på «mennene»? Isåfall, sorry, litt dialekt «ramla» inn.😎
AnonymBruker Skrevet 10. november 2019 #17 Skrevet 10. november 2019 8 minutter siden, Kim123 skrev: Åja, tenker du på «mennene»? Isåfall, sorry, litt dialekt «ramla» inn.😎 Du tog an fremdeles ikkje. Anonymkode: 852e1...aa0
Kim123 Skrevet 10. november 2019 #18 Skrevet 10. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du tog an fremdeles ikkje. Anonymkode: 852e1...aa0 Så barnslig. Okei, ha en fin dag frue.
Blingblingtahei Skrevet 10. november 2019 #19 Skrevet 10. november 2019 (endret) 18 timer siden, AnonymBruker skrev: 😂 Anonymkode: f5c7d...d24 Du skrev "om man skulle dumpe mennene for den minste ting", I denne tråden var det bokstavelig da den handler om en liten penis. Et lite ubevisst ordspill 😜 Også siterte jeg feil menneske.. Endret 10. november 2019 av Blingblingtahei 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå