Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. :)

Er gravid for første gang! Er komt til uke 10, så tenker å fortelle det til nærmeste familie snart! Søsteren min har nylig fått en baby, så foreldrene mine har nettopp blitt besteforeldre for første gang, mens svigerforeldrene mine ikke har noen barnebarn. :)

Jeg merker jeg er litt nervøs for å fortelle det (selv om jeg vet alle blir glade). Så ønsker å si det på en annen måte enn "jeg er gravid". Gjerne i form av noe de må åpne opp eller lignende? Begge de kommende bestemødrene er glade i å strikke, så kunne jo pakket inn garn og et kort feks? Men da blir jo bestefarene utelatt🤔

Vi har også en hund som er som "babyen" vår. Kan jeg bruke hunden på noen som helst måte for å fortelle det? Både foreldrene mine og svigerforeldre mine elsker hundene og behandler han som et barnebarn.😅 

Anonymkode: 85360...939

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. :)

Er gravid for første gang! Er komt til uke 10, så tenker å fortelle det til nærmeste familie snart! Søsteren min har nylig fått en baby, så foreldrene mine har nettopp blitt besteforeldre for første gang, mens svigerforeldrene mine ikke har noen barnebarn. :)

Jeg merker jeg er litt nervøs for å fortelle det (selv om jeg vet alle blir glade). Så ønsker å si det på en annen måte enn "jeg er gravid". Gjerne i form av noe de må åpne opp eller lignende? Begge de kommende bestemødrene er glade i å strikke, så kunne jo pakket inn garn og et kort feks? Men da blir jo bestefarene utelatt🤔

Vi har også en hund som er som "babyen" vår. Kan jeg bruke hunden på noen som helst måte for å fortelle det? Både foreldrene mine og svigerforeldre mine elsker hundene og behandler han som et barnebarn.😅 

Anonymkode: 85360...939

Kjøp et skjerf med skriften -storebror/storesøster til hunden og ha det på på besøk hos besteforeldre? 

Anonymkode: 38cce...09c

• Liker 1

Annonse

Vi annonserte det i dåpen til tanteungen min, da var alle samlet og det var en morsom måte å dele nyheten på😊

Men hvis tanteungen din ikke skal døpes i år så forstår jeg at det blir lenge å vente 😊

Anonymkode: 3be1e...80a

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Send en ønskeliste for jul om slik «babypudder, bleier, smokker, flasker, etc»

Anonymkode: b969e...9fa

Morsomt, men da får man gjerne ikke observere reaksjonen.

Anonymkode: cadf1...941

Annonse

Snodig forslag det med garnet. Det virker som en ordre. "Jeg er gravid, derfor SKAL du strikke ting til babyen". Jeg er også en ivrig strikker, men hadde ikke satt pris på pliktgarn.

Anonymkode: c4e8b...714

• Liker 11
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi annonserte det i dåpen til tanteungen min, da var alle samlet og det var en morsom måte å dele nyheten på😊

Men hvis tanteungen din ikke skal døpes i år så forstår jeg at det blir lenge å vente 😊

Det hadde ikke jeg likt. Det er som å annonsere forlovelse i andres bryllup. Ikke kupp andres merkedager. 

Anonymkode: 05401...88f

• Liker 34
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper dere spurte om lov? 

For i dåp er det ikke dere som er i sentrum, selv om dere alltid ønsker det.. 

Anonymkode: ecfa5...51c

• Liker 14
Annonse

Stort sett er slike 'morsomheter' kun morsomt for den gravide og mannen. Hva med å bare fortelle det? Folk blir gravide og får barn hele tiden. Er ikke så spesielt for andre enn den gravide og mannen. 

Anonymkode: 83ff7...1db

• Liker 13
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så ufint.

Anonymkode: 5b455...141

• Liker 15
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette synes jeg da var en egoistisk sammenheng å gjøre det på?

Anonymkode: b969e...9fa

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...