Gå til innhold

Belkyra behandling mot dobbelhake

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd sånn belkyra fettfjering av dobbelthake ? 

lurer på om det faktisk fungerer! Vet man må gjøre det over flere behandlinger, men blir slutt resultatet bra ?

hvis du ikke har prøvd eller vet om det gir noe resultat så trenger du ikke kommentere på at du er i mot det ! 
jeg er slank, spiser sunt og trener men alle i familien min har vært så heldige at vi har gode dobbelthaker - Til tross for at vi er slanke. Så den får jeg nok ikke slanket bort da jeg ikke har noe å slanke bort :) ! 

Anonymkode: 52110...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med fettsuging? Enklere og billigere behandling. Med belkyra hovner du veldig og du må gjøre det kanskje mellom 3-5 ganger og blir like hoven hver gang. Koster ca 10K for en behandling. Ville iallfall søkt litt på fettsuging:) 

Anonymkode: 8beea...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva med fettsuging? Enklere og billigere behandling. Med belkyra hovner du veldig og du må gjøre det kanskje mellom 3-5 ganger og blir like hoven hver gang. Koster ca 10K for en behandling. Ville iallfall søkt litt på fettsuging:) 

Anonymkode: 8beea...583

Heei :) Var på konsultasjon for dette. Viste seg at måten han måtte gjøre det på, for at det skulle bli bra var full narkose og skikkelig inngrep. Ville koste meg 20.000kr og det syntes jeg ikke det er vært. Da får jeg heller bare leve med den hehe! 

Hørt med en annen klinikk også, men han første jeg snakket med sa at han ville heller miste meg som kunde ved å fortelle hvor dyr den prosessen han mente var riktig, enn å gjøre det halv bra til til halve prisen. Han trudde ikke det ville bli bra med vanlig fettsuging..

Anonymkode: 52110...75e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...