Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg følte meg helt utrolig utslitt, ekkel og dårlig de siste ukene. Var en enorm befrielse når babyen ble født, 39+2. 

Anonymkode: b1ceb...f22

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Søkervenninner28 skrev:

Jeg hadde også veldig mye nedpress den siste tiden og da kommer nok bebisen snart skal du se 😃🌸 masse lykke til 😊

Ja jeg håper det! Tusen takk❤️

Anonymkode: e9f20...dec

Gjest Søkervenninner28
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg håper det! Tusen takk❤️

Bare hyggelig 😊🌸 når jeg hadde mye nedpress så dro jeg til fødestedet for en sjekk og hadde da 6cm åpning uten rier eller noe som helst 😅 så ble igangsatt et par timer etterpå 😁

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Å jogge kan jeg se langt etter iallefall haha. 

Det trodde jeg og. Fikk skikkelig energiboost da jeg bikket uke 30

Anonymkode: 61608...ad1

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uffda! Bekkenløsning?

Nei, heldigvis. Jeg har bare veldig vondt i korsryggen. Gjør en del øvelser, men det hjelper ikke så mye.

Anonymkode: 26f36...f97

Skrevet

Jeg følte meg på en måte i god form de aller siste ukene. Men jeg var veldig plaget med kynnere, og jeg husker at jeg ikke fikk på meg noen av skoene mine pga. vann i føttene. Og så var det umulig å få knyttet skolisser, plukke opp ting fra gulvet, barbere leggene etc. da, fordi magen var i veien. Så ting tok tid. Jeg hadde lite tegn til fødsel før den plutselig startet. Kynnerne hadde jeg hatt siden midtveis i svangerskapet, og de hadde økt gradvis i styrke og hyppighet. Nedpress er jeg faktisk fortsatt ikke helt sikker på hva er, så hvis jeg hadde det, var jeg altså ikke så plaget. 

Egentlig husker jeg det ikke som verre enn det er nå som jeg er i uke 30 med nr. 2. Det kan hende jeg har glemt hvordan det virkelig var, men jeg tror jeg har et tyngre svangerskap denne gangen. 

Angående løs mage, så hadde jeg det hele siste del av svangerskapet. Men kvelden før fødsel trodde jeg at jeg kunne ha spist noe jeg ikke tålte, for da var den virkelig løs. 

Jeg gledet meg egentlig til den aller siste tiden denne gangen, jeg syntes det var rart, spennende og litt koselig å gå og vente sist. Men hvis det skal bli enda mye tyngre enn det er nå, er jeg jammen ikke så sikker mer 😝

Anonymkode: 13ad5...444

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...