Jettes Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Jeg sitter her og lurer fælt på hva jeg skal gi min kjære i morgengave!! Vi skal ikke gifte oss før til neste år,men er jo greit og planlegge det nå,i tilfelle man må grave og spørre litt Har lest litt andre plasser alt fra klokker til bilder av deg selv til en dag på harly davidson osv. Hva skal dere gi? Noen gode forslag? Kanskje det er andre som sitter med samme spørsmålet
Gjest Vigdis_brud05 Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Du la denne feil sted. Ble en dagbok istedenfor et spørsmål på bryllupsforumet
lilja Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 Jeg skal gi en bunadsølje. som en liten start på drømmen hans om egen bunad. Så jeg skal gå på kurs til høsten for å sy bunaden selv. Dyrt, men likevel....
Lythande Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Min kjære har nå i lengre tid ønsket seg en spaserstokk, og min plan er å prøve å få tak i en fin en til ham. Skal faktisk prøve å få tak i en slik en nå i sommer, selvom det er over 1 år til vi skal gifte oss.
Gjest brud i sommer Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 Vi har bestemt oss for å ikke kjøpe gave til hverandre. Bryllupet er blitt så mye større enn vi hadde planlagt, så vi tar en tur på SPA sammen dagen etterpå i stedet..
Catzy Skrevet 26. mai 2005 #9 Skrevet 26. mai 2005 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en ny og fin morgenkåpe, og gjerne også en silkepysjamas. Silkepysj er kanskje litt pimp daddy, men det er behagelig. Morgenkåpe trenger han i alle tilfelle, den han har er ødelagt, men han klarer liksom ikke gå ut og skaffe ny. Noen som vet hvor i Oslo man har slikt? Follestad? Catzy
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Vi hoppet over hele morgengavegreia vi. Enkelt og greit
Gjest Brud2005 Skrevet 26. mai 2005 #11 Skrevet 26. mai 2005 Jeg tenkte jeg skulle kjøpe en ny og fin morgenkåpe, og gjerne også en silkepysjamas. Silkepysj er kanskje litt pimp daddy, men det er behagelig. Morgenkåpe trenger han i alle tilfelle, den han har er ødelagt, men han klarer liksom ikke gå ut og skaffe ny. Noen som vet hvor i Oslo man har slikt? Follestad? Catzy Gant har noen fantastiske morgenkåper! De er tykke i stoffet, ganske tunge, og veldig maskuline og flotte. Ta en titt på dem, du. Vet ikke hvilke farger de har nå, da jeg kjøpte den til min mann, kjpte jeg en mørk blå og hvit.
Bokalven Skrevet 26. mai 2005 #12 Skrevet 26. mai 2005 Hva skal dere gi? Prøv med et søk på "morgengave" her på forumet, så får du nok opp masse tråder! Som jeg har nevnt i tidligere tråder om dette temaet så skal vi ikke gi hverandre morgengaver.
aprilbrud Skrevet 26. mai 2005 #13 Skrevet 26. mai 2005 Vi ble enig om å bare gi en symbolsk ting i morgengave til hverandre, siden vi brukte så mye penger på bryllupet. Jeg fikk laget et fint dørskilt med navnene våre på, og så kjøpte jeg en tøff t-skjorte siden vi skulle til Italia på bryllupsreise. Min kjære ga meg et nydelig ole lyngaard smykke med hjertelås, hvitt gull med diamant. Hans "unnskyldning" var at det var symbolsk for han å gi meg et hjerte Har dessverre ingen gode tips hvis du vil gi noe som koster mer en noen få hundrelapper...
tommeline Skrevet 26. mai 2005 #14 Skrevet 26. mai 2005 Hadde tenkt å finne på noe litt utradisjonelt som fallskjermhopp eller tur i sånt lite fly (det har han så lyst til). Men så fant jeg ut at han trenger en pen klokke, han har bare en sånn sportsklokke (digital med plastreim), og det er jo ok å ha en litt finere klokke. Så tror det blir det, selv om det er litt kjedelig og den mest klassiske morgengaven til en mann jeg kan tenke meg...
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #15 Skrevet 26. mai 2005 Mannen min elsker å være gartner i hagen vår, så han fikk et epletre av meg i morgengave. Kommer nok til å minnes bryllupet vårt når vi ser på treet i årene som kommer. Han fikk også billetter til tippeligakamp med favorittlaget sitt, samt at vi overnattet en natt på hotell etter bryllupet. K
MH Skrevet 26. mai 2005 #16 Skrevet 26. mai 2005 Min kommende mann får et lommeur i stål. Jeg synes det er like fint som sølv, og mye letter å holde pent.
Gjest Miss.Chanel Skrevet 26. mai 2005 #17 Skrevet 26. mai 2005 jeg skal kjøpe nye Nokia 6680 til han
Jannibrud Skrevet 26. mai 2005 #18 Skrevet 26. mai 2005 Syns den ideen med epletre var utrolig fin og romantisk, men det passer dessverre ikke til min kjære. Tenkte på en slipsnål med gravering, han har ingen skikkelig fine fra før.
MH Skrevet 26. mai 2005 #19 Skrevet 26. mai 2005 Jeg falt også veldig for epletreet. Kunne ønske ideen passet for oss, men det gjør den ikke. Lommeuret til bunaden hans er bestilt akkurat nå. Går for det tradisjonelle jeg.
Catzy Skrevet 27. mai 2005 #20 Skrevet 27. mai 2005 Epletre var utrolig bra! Har nå fått tips om både Gant og BodiMondi, så da får vi håpe det blir noen årnings på min morgengave til ham også. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå