Gå til innhold

Jeg blir så stresset

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hver gang jeg har sex med en fyr blir han helt stille i noen dager etterpå.. Vi bor et stykke fra hverandre så vi treffes kanskje 1-2 ganger i mnd... Sexen er bra, og alt var fint etterpå... Hvorfor? Jeg blir så stresset, og jeg sendte meldingen og fikk bare et smilefjes med hjerteøyne tilbake, siden ikke hørt noe, og han har ikke svart på min siste melding... Jeg vil ikke mase så har ikke sendt no met. What to do? 🙈

Anonymkode: 20db3...3fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har opplevd det samme med en ff jeg hadde før. Det var alltid helt stille i mange dager (noen ganger uker) etter sex. Jeg lot være å sende meldinger stort sett, og så tok han initiativ til et nytt møte etter en stund. Hvis det tok lang tid tok jeg noen ganger initiativ, og han svarte på dette. Men det gjorde meg også stresset. Jeg tenker at dette handlet om at han skulle ha "makten" og bestemme når vi skulle møtes og ha kontakt for det meste. Jeg skulle bare være tilgjengelig for han. Jeg forsto etterhvert at det er et destruktivt mønster, men en del ff gjør akkurat dette. Jeg tror også det er for å understreke at de ikke har følelser for deg og ikke vil ha noe forhold. Sånn at du ikke skal begynne å "innbille" deg noe liksom. Det var også destruktivt, for jeg ventet ikke noe forhold. Hadde ikke noen intensjoner om mer enn ff-forhold med han. Jeg har opplevd lignende med andre menn også, så jeg tror det kan være et mønster mange menn har når de inngår en ff-relasjon. Uansett er det ikke noen god situasjon å være i. Begge bør kunne ta kontakt og være trygge på at man skal møtes igjen. Hvis ikke annet blir sagt om det da. Sånn oppførsel skaper stress og usikkerhet, og det er dårlig gjort av dem. 

Anonymkode: d0828...f11

• Liker 3
Skrevet

Bør jeg la han være, bør jeg sende han en melding og spørre om ting er ok mellom oss. Hva gjør jeg? Han er helt himmelsk når jeg er der, er så på med min nytelse, mitt velvære. Altså han er en drøm men etter sex er han ikke helt der, treng litt avstand og jeg tenkte meg ikke om sist og ga han et lite kjærtegn da jeg sa ha det sist, var bare et hastig stryk på kinnet og han trakk seg overhodet ikke unna... Han vet jeg er ikke ute etter noe annet enn ff, og vi har vært klare på det hele veien.. 

Skrevet

Han er ikke interessert når han ikke er kåt, så hører du fra han når han blir kåt igjen. 

Anonymkode: e7870...ddc

• Liker 4
Skrevet

Jeg vil jo nesten ta det som et kompliment da😂😂 jeg klarer tilfredsstille han så hinsides at han er ukåt i flere dager. 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil jo nesten ta det som et kompliment da😂😂 jeg klarer tilfredsstille han så hinsides at han er ukåt i flere dager. 😂😂😂

Kan jo også være at han har flere ff.. 

Anonymkode: 7eafa...37e

• Liker 5
Skrevet

Nei det har han ikke😂🤭

Skrevet

Min ff kan være litt på samme måte og det er jo fordi vi er ff. Men han sa en gang at menn er enkle på den måten at får de sex tror de alt er ok og stresser ikke. Jeg kunne nemlig bli litt stresset i begynnelsen når han ble stille, selv om vi kun er ff,  men man begynner jo å lure om noe er galt. Nå er vi mer som venner og skriver begge når vi føler for det. 

Anonymkode: b02f8...846

Skrevet

Kanskje han er redd for å fremstå som masete

Anonymkode: a7c34...bb8

Skrevet

Tror neppe han er redd for å mase, da det jo er han som ikke har svart på min melding. Vi chatter nemlig hver dag, skriver alltid god morgen bla. Men når v i har møttes, blir han alltid stille noen dager etterpå.... 

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Min ff kan være litt på samme måte og det er jo fordi vi er ff. Men han sa en gang at menn er enkle på den måten at får de sex tror de alt er ok og stresser ikke. Jeg kunne nemlig bli litt stresset i begynnelsen når han ble stille, selv om vi kun er ff,  men man begynner jo å lure om noe er galt. Nå er vi mer som venner og skriver begge når vi føler for det. 

Hva legger han/menn i dette?

Anonymkode: 33e85...1e1

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva legger han/menn i dette?

Anonymkode: 33e85...1e1

Han mente at så lenge vi hadde sex og møttes så stresset ikke han med meldinger. For han betydde stillhet at alt var good, hos meg ble det motsatt og mye grubling. Nå kjenner vi hverandre og vet hvor vi har hverandre. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han mente at så lenge vi hadde sex og møttes så stresset ikke han med meldinger. For han betydde stillhet at alt var good, hos meg ble det motsatt og mye grubling. Nå kjenner vi hverandre og vet hvor vi har hverandre. 

Et helt kritisk punkt i kommunikasjonen mellom mann og kvinne. Hvorfor lærer de ikke dette i barneskolen? 

Anonymkode: d5808...813

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...