Gå til innhold

Om å si nei og ikke bli hørt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei! I går så hadde jeg og kjæresten sex. Han vekket meg rett etter jeg hadde sovna (han skulle ikke legge seg), så jeg var egentlig ikke veldig i humør, hadde hatt en lang dag. Men han begynner uansett, jaja tenker jeg, får bli med. 

Men så vil han gjøre noe jeg ikke liker så godt, analsex. Og jeg sier nei flere ganger i en bestemt tone, sier tydelig at jeg ikke vil. Men likevel gjennomfører han. Jeg føler jeg er en litt annen plass. Hvorfor holder det ikke å si nei? Skal det være nødvendig å møtte reise seg opp og eventuelt gå for at det skal komme tydelig frem?... Føler egentlig ikke det er greit...

Anonymkode: c7855...235

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke greit. Han må uansett respektere deg. Hilsen mann

Anonymkode: 76b9c...f9f

• Liker 6
Skrevet

Dette er voldtekt, og du bør anmelde og gå fra han. En kjæreste skal respektere deg og beskytte deg,ikke gjøre deg vondt med vilje. 

Anonymkode: d6201...cf9

• Liker 7
Skrevet

Han har ca null respekt for deg, si ifra nå etterpå at dette ikke var greit, neste gang reiser du deg og går ut av situasjonen.

Anonymkode: f1ec1...1e0

• Liker 4
Gjest Warrior
Skrevet

De fleste respekterer et nei. De drittungene som ikke tar et nei for et nei ender opp med å bli voldtektsmann/kvinne. Sånne MÅ anmeldes. Alt for få anmelder voldtekt så de tror jo de bare kan holde på siden de ikke blir straffet likevel. Så du vet hva du bør gjøre. Ellers kan han jo bare fortsette da hvis du ikke gjør noe med det..

Hva faen er det med verden for tiden? Er folk blitt helt analsex avhengig? Begge kjønn maser om det og snakker om det hele tiden. Folk må inn i rumpene til andre.. Æsj.

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heihei! I går så hadde jeg og kjæresten sex. Han vekket meg rett etter jeg hadde sovna (han skulle ikke legge seg), så jeg var egentlig ikke veldig i humør, hadde hatt en lang dag. Men han begynner uansett, jaja tenker jeg, får bli med. 

Men så vil han gjøre noe jeg ikke liker så godt, analsex. Og jeg sier nei flere ganger i en bestemt tone, sier tydelig at jeg ikke vil. Men likevel gjennomfører han. Jeg føler jeg er en litt annen plass. Hvorfor holder det ikke å si nei? Skal det være nødvendig å møtte reise seg opp og eventuelt gå for at det skal komme tydelig frem?... Føler egentlig ikke det er greit...

Det er et overgrep . Seksuelle handlinger skal alltid være frivillig og samtykkende. Det du beskriver var ikke det. Hilsen en voksen mann.

Anonymkode: f9e57...a69

• Liker 3
Skrevet
14 minutter siden, Kvelertak skrev:

De fleste respekterer et nei. De drittungene som ikke tar et nei for et nei ender opp med å bli voldtektsmann/kvinne. Sånne MÅ anmeldes. Alt for få anmelder voldtekt så de tror jo de bare kan holde på siden de ikke blir straffet likevel. Så du vet hva du bør gjøre. Ellers kan han jo bare fortsette da hvis du ikke gjør noe med det..

Hva faen er det med verden for tiden? Er folk blitt helt analsex avhengig? Begge kjønn maser om det og snakker om det hele tiden. Folk må inn i rumpene til andre.. Æsj.

Ts sin problemstilling har ingenting med analsex å gjøre. Analsex er like greit som annen sex dersom den er samtykkende Det hun gjør er å beskrive et overgrep.Om det er analsex eller annen seksuel omgang er likegyldig.

• Liker 3
Gjest Warrior
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts sin problemstilling har ingenting med analsex å gjøre. Analsex er like greit som annen sex dersom den er samtykkende Det hun gjør er å beskrive et overgrep.Om det er analsex eller annen seksuel omgang er likegyldig.

Selvfølgelig. Overgrep hadde det vært uansett om det var vanlig, anal eller oral og hun sa klart og tydelig nei. Håper du anmelder han TS. 

Skrevet

Takk for alle svar. tv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...