AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #1 Skrevet 9. november 2019 Noen ganger føles ting nesten for godt til å være sant, og som oftest så er det det da. Men det er fordi jeg aldri har vært vant til særlig oppturer, så selv realistiske oppturer virker for gode til å være sanne. Men hvorfor er det ALLTID slik? Hvis man ser seg rundt, så er det utrolig hva folk faktisk kan. Noen ER faktisk lykkelige i livet, selv om utrolig mange skal fornekte det. Anonymkode: 557f5...6d0
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 40 minutter siden, nirvania skrev: Fordi den er realist. er det mulig å forklare litt bedre? Realist eller realistisk? Hva mener du? Fordi det er enklest å oppnå det negative? setter man seg ned så skjer ingeintgn så det er jo realistisk. men man kan jo se at mange faktisk klarer ting. Men det kjennes som vi er infødt i grupper når vi blir født. Noen har ikke flaksen med seg i det hele tatt. Og jeg tror jeg aldri får den, og det er så helvettes irriterende. Det negative stemmer så absolutt hele tiden! Hvorfor er realiteten så udugelig at den alltid er kjip og kjedelig? Anonymkode: 557f5...6d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå