Fib. Skrevet 9. november 2019 #1 Del Skrevet 9. november 2019 Jeg har kjøpt en leilighet hvor det står oljefyr. Noen som vet hva det koster å fjerne denne? Og noen som vet hva det koster hvis jeg vil sette inn vanlig peis istedenfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 9. november 2019 #2 Del Skrevet 9. november 2019 Du har neppe en oljefyr, det er digre beist som står i egne rom og varmer vann til radiatorer/vannbåren gulvvarme. Slikt finner man ikke i en leilighet (kun evt. i kjelleren i en blokk). Jeg tipper du har en parafinovn? Legg ut et bilde eller to så blir det lettere å gi råd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Del Skrevet 9. november 2019 Er det koks-/vedovn du mener? Noe sånt? https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=161495007 Anonymkode: 6a32b...16a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Del Skrevet 9. november 2019 Hvis du har vanlig parafinovn i leiligheten så kan du enkelt og greit fjerne den selv. Det gjorde vi, tok ut parafinovnen, kjøpte vedovn og satte inn. Fikk så feiervesenet til å kontrollere jobben. Har du oljefyr er det en vesentlig større operasjon, men da kan du kanskje få økonomisk støtte av kommunen (avhengig av kommune). Anonymkode: c0cc8...565 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå