Vanilje jenta Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Her om dagen så fant jeg ut at det bodde ent pinnsvin unner verandaen min. Han kom løppende ut og jeg ropte piggy uten å tenke meg om, og han stoppet. He he. Han gjemmer seg over alt i hagen min . Sinsykt søt er han. Måtte bare dele dette med dere.
Gjest Violetta Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 De er bare kjempesøte! Men ikke gi den melk, det tåler de visst ikke. Ville bare si det, i tilfelle du ikke visste.
Vanilje jenta Skrevet 25. mai 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. mai 2005 Det viste jeg. jeg gir han leverpostei.
Gjest på pinne Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Åhh, de er så søte:) vi oppdaget ett utenfor klasserommet vårt på høyskolen, og ga det en maryland cookie. da glemte den helt å være redd og knasket og smattet i seg kjeksen. Sikkert ikke lurt å gi den kjeks ofte, da her jeg bor nå er det massssse ville dyr, men jeg tror grevlingen fortrenger pinnsvinene:(
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Jeg har faktisk aldri sett et pinnsvin. :-( De er vel utryddet her jeg bor tror jeg, for bestemoren min har fortalt at det var mange her før i tiden.
Gjest Pjusk Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Kattemat er visst bra for pinnsvin. Men jeg har hørt man MÅ fortsette å mate dem hver dag hvis man først har begynt å gjøre dette jevnlig.
Gjest Ninakanin Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 pinnsvin er søøøøte men au au å kose på.
Vanilje jenta Skrevet 31. mai 2005 Forfatter #9 Skrevet 31. mai 2005 Nå har piggi fåt seg kjærste under verandaen. Det bråker no sinsykt. Vi har finni ut at dem flørter. Hehe
Milly:) Skrevet 6. juni 2005 #10 Skrevet 6. juni 2005 pinnsvin er søøøøte men au au å kose på. Enig, de er utrolig søte.. men det er så trist å se hvor mange som ligger i veikanten :cry: Kanskje de skulle laget pinnsvin-broer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå