Gå til innhold

Pinnsvin.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her om dagen så fant jeg ut at det bodde ent pinnsvin unner verandaen min. Han kom løppende ut og jeg ropte piggy uten å tenke meg om, og han stoppet. He he.

Han gjemmer seg over alt i hagen min . Sinsykt søt er han.

Måtte bare dele dette med dere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Violetta
Skrevet

De er bare kjempesøte! Men ikke gi den melk, det tåler de visst ikke. Ville bare si det, i tilfelle du ikke visste. :)

Skrevet

Det viste jeg. jeg gir han leverpostei. :)

Skrevet

Å! Minner fra Bleikøya! :D

Gjest på pinne
Skrevet

Åhh, de er så søte:) vi oppdaget ett utenfor klasserommet vårt på høyskolen, og ga det en maryland cookie. da glemte den helt å være redd og knasket og smattet i seg kjeksen. Sikkert ikke lurt å gi den kjeks ofte, da :roll:

her jeg bor nå er det massssse ville dyr, men jeg tror grevlingen fortrenger pinnsvinene:(

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg har faktisk aldri sett et pinnsvin. :-( De er vel utryddet her jeg bor tror jeg, for bestemoren min har fortalt at det var mange her før i tiden.

Gjest Pjusk
Skrevet

Kattemat er visst bra for pinnsvin.

Men jeg har hørt man MÅ fortsette å mate dem hver dag hvis man først har begynt å gjøre dette jevnlig.

Gjest Ninakanin
Skrevet

pinnsvin er søøøøte :kose:

men au au å kose på.

Skrevet

Nå har piggi fåt seg kjærste under verandaen. Det bråker no sinsykt. Vi har finni ut at dem flørter. Hehe :wink:

Skrevet
pinnsvin er søøøøte :kose:

men au au å kose på.

:ler:

Enig, de er utrolig søte.. men det er så trist å se hvor mange som ligger i veikanten :cry: Kanskje de skulle laget pinnsvin-broer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...