Nokia Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Hjelp meg med å ramse opp deres favorittklesmerker...eller bare merker du kommer på... Armani Gucci Diesel Adidas Day Dkny ...
ashera Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Mette Møller (elsker merinoull om vinteren) Bitte Kai Rand Day Birger et Mikkelsen Munthe + Simonsen Sand ...er svak for danskene, jeg,da, er mye i Køben i forbindelse med jobb.
Gjest Gjest Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 Alexander McQueen D&G Costume National Anna Sui Vivienne Westwood Gucci Prada YSL John Galliano Robert Cavalli Miu Miu Juicy Couture Acne Replay Dries Van Noten Marni Carhartt Arne & Carlos Chanel
Morea Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Marni Anna Sui Ivana Helsinki Bruuns Bazaar Munthe og Simonsen Dries van Noten Ann Demeulemeester Miu Miu Denimbird Marlene Birger Marc Jacobs Birger et Mikkelsen Sophia Kokosalaki Chloé og sikkert mange fler. Men har ikke råd til å kjøpe noe fra enkelte av disse da.... Men det er jo lov til å drømme.
Gjest Gjest Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Jooo, noen så. Kjøpte et Anna Sui-skjørt hos voga rett før 17. mai jeg. Eller, ikke jeg da, men pappaen min. Men jeg hadde klart å kjøpe det selv også, men han stod nå der med kortet sitt og så så betalingslysten ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå