AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Hei! Vurderer å ta master i spesialpedagogikk. Lurer derfor på om noen som har dette kan fortelle meg hvordan arbeidsdagen deres er. Jeg jobber som lærer nå, og trives greit nok, men syntes det er en del stress og mas, og jeg får aldri fast jobb. Har du tidligere jobbet som lærer, men jobber innen PPT eller som spesialpedagog på skole, er jeg interessert i å høre hva du synes er den største forskjellen. Alle svar mottas med takk! Anonymkode: 17f05...f86
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #2 Skrevet 9. november 2019 Jeg vurderer det samme! Tenker du å jobbe som spes.pedlærer er det ikke så enkelt å få 100% jobb dessverre. Anonymkode: a9ccc...4e6 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #3 Skrevet 9. november 2019 Det er i alle fall mindre stress enn å være lærer! Jeg har aldri jo bet som lærer da, men jobber jo tett på dem i ppt, og det er en mye mer behagelig tilværelse. Anonymkode: afa20...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #4 Skrevet 9. november 2019 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vurderer det samme! Tenker du å jobbe som spes.pedlærer er det ikke så enkelt å få 100% jobb dessverre. Anonymkode: a9ccc...4e6 Man kan vel jobbe litt som lærer ved siden av? Anonymkode: 17f05...f86