AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Har en dyp fure som har blitt enda dypere nå i et samlivsbrudd og det plager meg, ser så gammel ut, uten at jeg er det!! Jeg har ikke lyst å se så sliten ut lenger. Vurderer ta filler i pannen, men vet ikke hva jeg skal gå for. Botox, restylane, juvederm...? jeg vet ikke. Noen med tips?Og blir det naturlig? Anonymkode: 87690...b2c
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 Botox er ikke filler. Botox lammer musklene og er det du skal ha. Det er topp, men gå til noen som kan sine saker. Og husk, det varer bare 3 mnd. Det er fordelen, at det blir borte. Filler er for å fylle opp volum i deler av ansiktet. Det kan ta kort tid, eller over fem år før det går ut, avhengig av hva slags filler som brukes og hvor det settes. Uansett, gå til noen som er seriøse. Anonymkode: 731d9...77a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 Det er et område som mange behandlere nekter å fylle med fillers fordi det er rikt med blodårer, og man kan i verste fall risikere komplikasjoner som blindhet. Gå heller for botox her. Anonymkode: 23c7d...9e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå