GÃ¥ til innhold

"Du ler aldri, og er alltid sur"

Anbefalte innlegg

Skrevet

...dette sa barnet mitt i barnehagealder til meg i dag 😢 Og det er sant, jeg har ikke vært glad på 5 år. Da hendte noe som snudde opp ned på livet mitt. Men ante ikke at barnet mitt ser sånn på meg. Men det er jo helt sant. Vil hen se tilbake på oppveksten og huske meg slik 😞

Anonymkode: f63e0...4f2

Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...dette sa barnet mitt i barnehagealder til meg i dag 😢 Og det er sant, jeg har ikke vært glad på 5 år. Da hendte noe som snudde opp ned på livet mitt. Men ante ikke at barnet mitt ser sånn på meg. Men det er jo helt sant. Vil hen se tilbake på oppveksten og huske meg slik 😞

Gjort er gjort. Ikke tenk på det men tenk heller på at det aldri er for sent med endring. Du kan rydde i dette nå. 

Skrevet

Da begynner du å smile igjen nå. 🙂 

• Liker 3
Skrevet

Han har lagt merke til at du ikke har det så bra. Han vil ikke alltid huske deg sånn, men akkurat nå ser han at du ikke har det så godt. Vær ærlig med han. Han har lagt merke til det, og da vil det bekymre han mer hvis det du sier ikke stemmer overens med det han ser.

Anonymkode: 777f5...5a1

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Han har lagt merke til at du ikke har det så bra. Han vil ikke alltid huske deg sånn, men akkurat nå ser han at du ikke har det så godt. Vær ærlig med han. Han har lagt merke til det, og da vil det bekymre han mer hvis det du sier ikke stemmer overens med det han ser.

Jeg mener selvfølelig ikke at han skal bli din psykolog. Ikke utbroder for mye, bare bekreft samtidig som du betrygger han på at du har kontroll på situasjonen og skal sørge for at fremtiden blir bedre. 

Skrevet

Jeg sa til hen at hen hadde rett og at jeg er en surpomp. Men i morgen skal vi gjøre noe morsomt, gjøre mitt beste for å være oppriktig glad.

Skrevet

Da er det på tide å skaffe seg hjelp TS. 

Anonymkode: 375b7...61d

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan også fremstå som litt sur, og smiler oftere enn jeg ler. Barnet mitt på 8 år har kommentert det, men jeg sa bare at ikke alle smiler like mye. Til gjengjeld prøver jeg å være mer motiverende og engasjert i barnet, for i dårlige perioder blir man dårlig på det meste, for selv om jeg går rundt å gliser, kan vi likevel ha det hyggelig sammen. Hvis du sliter veldig, ville jeg oppsøkt hjelp.

Anonymkode: 487e8...7eb

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...