Gå til innhold

Tips og triks for å finne ut om partner er utro

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inspirert av den andre tråden og for ikke å blande inn andre tema; hva er de beste måtene å avsløre utroskap på?

I disse teknologitider har jo folk gjerne øyegjenkjenning eller fingeravtrykk på telefonen sin, og passord på PC. Finnes det likevel muligheter for å avsløre dem?

Man skulle selvsagt håpet at man kunne stole på hverandre, men som dere ser i den andre tråden går jo folk langt for å unngå at de blir oppdaget.

Anonymkode: cbce4...170

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Se over klær og jakker om det er hår der som ikke tilhører deg eller partner. Lange blonde hårstrå for eksempel

Anonymkode: 51e89...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- kan låse opp telefonen mens han/hun sover om mobilen er låst med bare fingeravtrykk. Bare å bruke fingeren deres, de merker det nok ikke. Noen er så sære at de også har registrert trykk av tåen. 
- følg magefølelsen, om du aner ugler i mosen er det nok godt mulig at det er det! Har selv opplevd å "føle" det i hvert forhold jeg har vært i, og magefølelsen har hatt rett. 
- endring i oppførsel, at hen plutselig ikke bruker mobilen foran deg, har lyden av hele tiden. Endret atferd generelt når det gjelder bruk av mobil og pc kan være et tegn. 
- se etter merker av sminke, lukt av parfyme, hårstrå på klær og lignende. 

Anonymkode: 30af6...1a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er ikke alltid så vanskelig å finne ut passord og koder. Følg med på dem når de åpner mobil eller pc i nærheten av deg eller lag et scenario der vedkommende må låse opp pc'en eller mobilen. 

Anonymkode: 30af6...1a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med en slik holdning så er det nok best å være singel ?

Anonymkode: a38ea...aff

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne vært singel, men er litt for låst med hus og barn.

Noe jeg har reagert på er at han før hadde det slik at meldingen synes på telefonen når han får den. Nå har han endret så det kun står «melding» der. En fillesak, men får litt vondt i magen av det, spesielt siden han er mye borte på reise gjennom jobben.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med en slik holdning så er det nok best å være singel ?

Anonymkode: a38ea...aff

Haha.😂

Anonymkode: 5e877...375

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med disse nye telefonene som har øyegjenkjenning? Har vurdert å bytte til en sånn telefon så jeg forstår dem. Har en gammel telefon, så jeg greier ikke å åpne de nye i det hele tatt. Har de passord i tillegg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skulle gjerne vært singel, men er litt for låst med hus og barn.

Noe jeg har reagert på er at han før hadde det slik at meldingen synes på telefonen når han får den. Nå har han endret så det kun står «melding» der. En fillesak, men får litt vondt i magen av det, spesielt siden han er mye borte på reise gjennom jobben.

Vi har slik policy gjennom jobb. Har jobbtelefon og privat i ett da... og så har jeg aldri forhåndsvisning på messenger heller, vet jo aldri hva venninner kan skrive 

Anonymkode: d4b0d...308

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har slik policy gjennom jobb. Har jobbtelefon og privat i ett da... og så har jeg aldri forhåndsvisning på messenger heller, vet jo aldri hva venninner kan skrive 

Anonymkode: d4b0d...308

Ja, ser absolutt den. Har tenkt at jeg skulle endre det selv. Var bare at han gjorde det i en fase der han begynte å reise mye. I tillegg har han alltid hatt veldig stor sexlyst og likt kinky greier, men plutselig vil han nesten ikke ha sex. Kan selvsagt være relatert til at han reiser mye, men det er den magefølelsen som gjør at jeg ikke helt greier å legge bort denne tanken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lukt på trusene, lukter det sæd i trusa hennes, eller reke i trusa hans er det noe muffens på gang😊

Anonymkode: 0caa9...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

lukt på trusene, lukter det sæd i trusa hennes, eller reke i trusa hans er det noe muffens på gang😊

Anonymkode: 0caa9...cd8

What?! Hvis noen finn

er på å være utro, tror du ikke de holder trusene utenfor? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ser absolutt den. Har tenkt at jeg skulle endre det selv. Var bare at han gjorde det i en fase der han begynte å reise mye. I tillegg har han alltid hatt veldig stor sexlyst og likt kinky greier, men plutselig vil han nesten ikke ha sex. Kan selvsagt være relatert til at han reiser mye, men det er den magefølelsen som gjør at jeg ikke helt greier å legge bort denne tanken.

Rødt flagg. 

Hadde spurt han rett ut om han har noe på si. 

Anonymkode: d0f21...f3c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Se over klær og jakker om det er hår der som ikke tilhører deg eller partner. Lange blonde hårstrå for eksempel

Anonymkode: 51e89...252

På min jobb er vi fem damer av tolv på kontoret, tilfeldigvis har fire av oss langt blondt hår...hva tror dere kan skje dersom vi sitter på høyryggede møteromsstoler med stoff og så gjør en av mennene det samme etterpå? Håper virkelig ikke kona til noen på jobben tar til seg denne 😂😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man begynner å tenke i disse tankene, så er forholdet allerede i fare forid man ikke lengre har ett tillitsforhold. Da må man heller være ærlig å si at det er noe som er ett problem og enten må vi løse det eller så må vi gå fra hverandre. Å begynne å snoke på telefoner, i eposter eller i jakker er IKKE okei!

Endret av CabinCruiser
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

Fortell om din opplevelse og spør ham rett ut. Du bør kjenne ham godt nok til å vite om han forteller sannheten eller fossror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...