AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 hei, har bitt meg merke i at jeg nesten bare nærmer meg gutter. dette er egentlig tilfeldig fra min side- Uansett, har noen tips til hvordan jeg kan møte flere jenter? Møter gutter som regel gjennom mine interesser, men burde jo være mange andre jenter som har de samme (turgåing, ski, løping, matlaging osv). Trives best å møtes for å gjøre aktiviteter i lag, da jeg ikke alltid er den beste til å snakke. Det jeg har tenkt er å ta opp en hobby hvor jeg kan dra på aktiviteter på studiet mitt hvor det mest sannsynlig er mest jenter - strikking. Dette er noe jeg også har lyst til å lære, så nå har jeg en større motivasjon til å ta fatt på det. Muligens å også møte opp i noen foreninger og slikt hvor jeg vet det er mange jenter. De vennene jeg har nå kommer ofte av at jeg er med "guttevennene" mine også introduserer de meg for andre gutter, og slik vokser nettverket mitt. Men det er ikke sånn at jeg henger mye med gutter, er mest det at det er de jeg som oftest ender å finne på noe med i ny og ne. En tanke jeg har hatt er at jeg vokste opp i et nabolag med ca bare gutter, så endte såklart opp med bare guttevenner i ung alder, var eneste jenta på fotballaget etc. Flyttet senere fra dette stedet, fikk jentevenner, 1-2 nære. Men opplevde å bli utfryst av jentegjengen i ungdomsskole-tid, og har etter det slitt med relasjoner. Jeg har ikke problemer med å nærme meg andre og snakke med nye folk, men å knytte videre relasjoner etter det. Synes ofte det kan være slitsomt og krevende, men slik er det kanskje for de fleste? Og det er jo ikke nødvendigvis noe en MÅ ha i livet? Men i blant tar jeg meg i å tenke at det ville vært koselig å ha noen å invitere på middag, på en tur i skogen e.l.... Dette ble litt lenger enn jeg planla, men håper noen kanskje har noen gode råd til meg? Problemet ligger kanskje mest i meg selv, jeg mangler initiativ, ville markedsført meg selv som kjedelig og har liten tro på at noen andre ser verdi i det å tilbringe tid med meg Anonymkode: bf49d...fa1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 Jeg har hatt noen gode venninner, men har det egentlig rimelig likt deg, med hensyn til tidligere historikk og hva resultatet har blitt. Det rare er at dette gjelder gutter i alle aldre, jeg er i midten av 40- årene og det ser ut til at små gutter instinktivt søker seg til meg og vil være sammen med meg, ungdomsgutter ser på meg som en reservetante, menn i 30 årene ser på meg som et storesøstersubstitutt osv.. Det er hovedsaklig to typer menn/ gutter som gjerne vil henge med meg og det er de litt nerdete og veldig smarte og så er det de litt impulsive eventyrerne, med et stort empatisk hjerte. Anonymkode: f440b...b0c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå