Annie78 Skrevet 25. mai 2005 #1 Skrevet 25. mai 2005 Dere som skal ha festen på hotell; når må dere ut? Får dere fortsette festen etter alkoholserveringen er slutt? Bare lurer på hva som er vanlig, jeg...
Gjest brud i sommer Skrevet 25. mai 2005 #2 Skrevet 25. mai 2005 Hos oss slutter det kl 01:00. Vi kan betale oss ekstra timer. Husker ikke hva det koster, men det må avtales på forhånd.. vi har tenkt å avslutte da..
Eliza Doalot Skrevet 25. mai 2005 #3 Skrevet 25. mai 2005 På hotellet som jeg jobber, og som vi også skal ha festen på, er det policy at bryllupsgjester aldri blir jaget..
Edie Skrevet 25. mai 2005 #4 Skrevet 25. mai 2005 Vi har ikke fått noen tid vi... Hmm, det må jeg kanskje spørre om!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 25. mai 2005 #5 Skrevet 25. mai 2005 i tønsberg stenger barene kl.03:00 man må ut kl.04:00 dette gjelder også odd fellow, siden det er bar med skjenkebevilgning...
Kristin S Skrevet 25. mai 2005 #6 Skrevet 25. mai 2005 På hotellet vi skal ha festen på så stenger baren 02.30, men vi får bruke lokalet så lenge vi vil.
Gjest shang hai Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Der jeg jobber (har en del bryllup) har vi servering til 0200, og gjestene må ut kl 0230. Erfaringen viser at når baren stenger, dabber festen av av seg selv, og ingen trenger å jages. Ingen som gidder å feste mer når de ikke får noe å drikke.
Gjest Tari i.i Skrevet 26. mai 2005 #8 Skrevet 26. mai 2005 Da vi feiret bryllupet vårt på hotell stengte lokalet kl. 0200, men jeg tok noen rødvinsflasker fra baren og øl osv. før det stengte og vi fortsatt festen så lenge vi ville. Ingen som jaget oss ut.
Gjest Tari i.i Skrevet 26. mai 2005 #9 Skrevet 26. mai 2005 Da vi feiret bryllupet vårt på hotell stengte lokalet kl. 0200, men jeg tok noen rødvinsflasker fra baren og øl osv. før det stengte og vi fortsatte festen så lenge vi ville. Ingen som jaget oss ut. Hmmm, det var baren som stengte kl. 0200....
smilepia Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Der vi skal ha festen, Annie78 (:-)) har vi blitt informert at siden vi har hotellet helt for oss selv, kan vi betrakte festen som en privatfest (så lenge de får navneliste over alle gjestene i forkant), dermed kan vi ha fest (og alkoholservering) så lenge vi måtte ønske. Dersom det ikke er et lukket selskap, må de følge ordinære stengetider for baren, men lokalet kan de holde åpent så lenge det er ønske om det. Vi har tenkt å avslutte festen kl. 02.00 uansett - da går ihvertfall bussen til gjestene hjem. Etter en lang dag tror jeg dette er sent nok for de fleste.
Annie78 Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #11 Skrevet 26. mai 2005 Der vi skal ha festen, Annie78 (:-)) har vi blitt informert at siden vi har hotellet helt for oss selv, kan vi betrakte festen som en privatfest (så lenge de får navneliste over alle gjestene i forkant), dermed kan vi ha fest (og alkoholservering) så lenge vi måtte ønske. Dersom det ikke er et lukket selskap, må de følge ordinære stengetider for baren, men lokalet kan de holde åpent så lenge det er ønske om det. Vi har tenkt å avslutte festen kl. 02.00 uansett - da går ihvertfall bussen til gjestene hjem. Etter en lang dag tror jeg dette er sent nok for de fleste. Smilepia: Fikk du høre dette av hun nye sjefen? Hun skrev nemlig til oss at de stengte baren kl. 0300...men hun sa jo ingenting om at vi ikke kunne fortsette lengre... Bare lurte på når det var vanlig for hotell å stenge...Men nå er vel de fleste, både brudepar og gjester, rimelig trøtte etter en lang dag.... Men det er jo så nydelig på natten i nord-norge...og så på den plassen da....vil ha med meg mest mulig av midnattsola! Ja, ja. Får ta oss en prat med dem når vi kommer hjem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå