AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Hvordan vasker du gulvet? Hva bruker du av klut, vaskemiddel og utstyr? Anonymkode: afcad...0ee
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 På alle 4 eller på kne med klut og vaskebøtte, orker ikke å stå og gjøre det pga smerter og ubehag. Anonymkode: 7da28...73c
Djungelvrål Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 Klut, vaskebøtte, langkost, en dæsj vaskemiddel. Støvsuger først og drar over gulvene mot meg. Går ofte over gulvet flere ganger. Blir ofte ikke rent hvis man bare drar over 1 gang. Vasker sjelden, kanskje 1 gang i mnd.
BergenAnonym Skrevet 8. november 2019 #4 Skrevet 8. november 2019 Vaskebyrået bruker en økologisk grønnsåpe som fungerer på både parkett og fliser. Ingen merker. Ser ut som vanlig utstyr.
Leo Skrevet 8. november 2019 #5 Skrevet 8. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: På alle 4 eller på kne med klut og vaskebøtte, orker ikke å stå og gjøre det pga smerter og ubehag. Anonymkode: 7da28...73c Jeg har også store problemer med å vaske gulvet så nå er det min nye bestevenn Robo som gjør mesteparten av den jobben. Han er først og fremst en støvsuger, men i et hus på ett plan, uten høye terskler og tepper og hvor det generelt ikke står mer enn høyst nødvendig på gulvet gjør han en overraskende god jobb også når han vasker! ❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #6 Skrevet 8. november 2019 Støvsuger først, går så over med langkost og klut. (Med bøtte, vann og vaskemiddel). Vasker ca hver 14.dag, støvsuger hver uke. Anonymkode: 42e3e...857
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. november 2019 #7 Skrevet 8. november 2019 Først støvsuger jeg, så går jeg over med Jif våttmop.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #8 Skrevet 8. november 2019 Bruker vanlig mopp og vaskemiddel fra Klar. Anonymkode: 7c326...7d5
Gjest Mask Skrevet 9. november 2019 #9 Skrevet 9. november 2019 (endret) Ajax vaskemiddel, varmvann og vaskemopp under en kost og svinger kosten fram og tilbake og drar den mot meg så støvet og dritten følger med kosten, men aller først støvsuger jeg og tørker støv og vasker kjøkkenbenken, dette gjøres hver 2. uke ca. Endret 9. november 2019 av Mask
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 Skikkelig helgevask : tørrmopper først, støvsuger etterpå (støv angst😆) også går jeg over med steam vasken etterpå. Kommer aldri til å gå tilbake til vanlig vaskekost igjen, etter at jeg såg hvor mye dritt som satt i gulvene når jeg kjørte over med steamdampen 😱😱 Anonymkode: e2f2c...0ca
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 16 timer siden, Luna Llena skrev: Først støvsuger jeg, så går jeg over med Jif våttmop. Samme her
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #12 Skrevet 9. november 2019 Støvsuger først, så vasker jeg med mopp, vann og bittelitt vaskemiddel. Gjør det kun på flisene i gangen og badet. Tregulv støvsuger jeg bare Anonymkode: 67046...c4b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå