AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Tenker da på om de har valgt dette for å å evn ta en utdannelse på et senere tidspunkt? Anonymkode: 6c276...750
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 Jeg gjør begge deler. Skulle jeg valgt noe bort hadde det blitt Youtube, men det er ikke sååå tidskrevende (på mitt nivå i alle fall) at jeg ikke har tid til å studere samtidig. Anonymkode: bbbd2...4a4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 Det høres skikkelig lurt ut. Anonymkode: ef9b1...3ec 16
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #4 Skrevet 8. november 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det høres skikkelig lurt ut. Anonymkode: ef9b1...3ec Om det var eller er lurt, var ikke spørsmålet heller. Anonymkode: 6c276...750 2
Girlygirl9 Skrevet 9. november 2019 #5 Skrevet 9. november 2019 Dette høres ut som «hvordan bli en taper på 1-2-3» 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #6 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, Girlygirl9 skrev: Dette høres ut som «hvordan bli en taper på 1-2-3» Si det til de som tjener millioner på dette. Uansett var heller ikke det spørsmålet. Anonymkode: 6c276...750 1
Girlygirl9 Skrevet 9. november 2019 #7 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Si det til de som tjener millioner på dette. Uansett var heller ikke det spørsmålet. Anonymkode: 6c276...750 Si det til millionene som har prøvd på dette og endt med skjegget i postkassa 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ 11
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #8 Skrevet 9. november 2019 2 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Si det til millionene som har prøvd på dette og endt med skjegget i postkassa 🤷🏼♀️🤷🏼♀️🤷🏼♀️ Da hadde de neppe noe å fare med heller. Har man det, ser folk på det. Slik er mennesket laget. Anonymkode: 6c276...750
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #10 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, Girlygirl9 skrev: Hva er din store, flotte idé da? Har ikke sagt jeg har noen. Stiller et spørsmål i HI og konstaterer senere fakta at om ikke folk lykkes, har de ikke noe å fare med. Anonymkode: 6c276...750 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #11 Skrevet 9. november 2019 Er svært få som klarer å leve av youtube så sikkert lettere å kontakte de få youtuberne direkte enn å spørre her på Kvinneguiden. Anonymkode: 8c0c8...0b5 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #12 Skrevet 9. november 2019 Ville satset på å fullføre studier, for å ha noe som kan sikre en grei jobb hvis YouTube ikke fungerer. Enkelt og greit Anonymkode: ce716...962 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #13 Skrevet 9. november 2019 Enig med Ts. Har ikke mennesker noe å fare med så lykkes de ikke. Man må vel ha noe folk vil se på i det minste. Anonymkode: 1891b...744
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #14 Skrevet 9. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er svært få som klarer å leve av youtube så sikkert lettere å kontakte de få youtuberne direkte enn å spørre her på Kvinneguiden. Anonymkode: 8c0c8...0b5 Jada, det er det nok. Ville bare se om noen vettige hoder her hadde noe å si. Ser ikke lyst ut... Anonymkode: 6c276...750
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #15 Skrevet 9. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville satset på å fullføre studier, for å ha noe som kan sikre en grei jobb hvis YouTube ikke fungerer. Enkelt og greit Anonymkode: ce716...962 Det ville kanskje du. Men nå er det ikke det jeg spør om her. Anonymkode: 6c276...750
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #16 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jada, det er det nok. Ville bare se om noen vettige hoder her hadde noe å si. Ser ikke lyst ut... Anonymkode: 6c276...750 men hva har du som er så interessant? Janteloven ligger dypt inne i folk,særlig i Norge, men selvfølgelig ikke bare her. ALDRI har jeg sett noen nevne youtuber, blogger, modell, skuespiller, artist osv når de spør hva man kan jobbe som uten utdannelse? de kommer alltid med kjedelige forslag som ; Vasker, butikkmedarbeider, servitør osv... 😛 ikke dumme yrker, bare jævla lite kreative ideer. Anonymkode: 1891b...744
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #17 Skrevet 9. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: men hva har du som er så interessant? Janteloven ligger dypt inne i folk,særlig i Norge, men selvfølgelig ikke bare her. ALDRI har jeg sett noen nevne youtuber, blogger, modell, skuespiller, artist osv når de spør hva man kan jobbe som uten utdannelse? de kommer alltid med kjedelige forslag som ; Vasker, butikkmedarbeider, servitør osv... 😛 ikke dumme yrker, bare jævla lite kreative ideer. Anonymkode: 1891b...744 Jeg har ikke sagt jeg har noe. Heller ikke det motsatte. Jeg stiller bare et enkelt spørsmål i HI. Men ja. Folk flest er fullstendig akterutseilt når det gjelder det potensialet Youtube og lignende plattormer har. Anonymkode: 6c276...750
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #18 Skrevet 9. november 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker da på om de har valgt dette for å å evn ta en utdannelse på et senere tidspunkt? Anonymkode: 6c276...750 Nå er nok dette eventuelt en forsvinnende liten gruppe, selv om jeg er fullt klar over at det er også nordmenn i passende aldersguppe som lever hovedsaklig av youtube / streaming. Sjansen for å treffe på en av dem, tilfeldigvis inne på Kvinneguiden, er nok ikke så veldig stor. Anonymkode: 089c4...cd9
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #19 Skrevet 9. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nå er nok dette eventuelt en forsvinnende liten gruppe, selv om jeg er fullt klar over at det er også nordmenn i passende aldersguppe som lever hovedsaklig av youtube / streaming. Sjansen for å treffe på en av dem, tilfeldigvis inne på Kvinneguiden, er nok ikke så veldig stor. Anonymkode: 089c4...cd9 Nei, jeg tenkte også dette. Men en vet aldri. Anonymkode: 6c276...750
Chizue Skrevet 9. november 2019 #20 Skrevet 9. november 2019 Det du bør gjøre er å bli ferdig med utdannelsen din mens du holder på med youtube, det tar en god stund å bygge opp en følgerbase. Går det ikke som planlagt, så er utdannelsen din iallefall ferdig og kan fortsette med Plan B. Jeg kjenner til flere som gav opp etter 1år, da hadde de max 100 følgere, men de orket sjeldent å promotere seg selv. De streamet på Twitch og var gjerne bare en 1-2t stream pr dag. Men så kjenner jeg ett par andre som sitter på stream i 7-8t dagen og bare prater om alt mulig rart og de har fått ett par tusen følgere ila året Skal du gå fulltid, så må du jo droppe utdannelsen din og behandle kanalen din som en fulltidsjobb, men er det bare en gang i blant.... Fortsett studier 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå