Gå til innhold

Fisting

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkelen
Skrevet

Er det andre her inne som liker fisting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dama digger det og jeg digger at hun digger det. Blir enormt mye for henne, så etter noen minutter må jeg ut. Deretter er hun sinnsykt følsom og utrolig deilig :)

Skjer litt sånn spontant et par tre ganger i måneden når vi er ekstra kåte og lar oss rive med.

Anonymkode: 685a4...4cb

• Liker 3
Gjest Sirkelen
Skrevet

Selv synes jeg analfisting er veldig deilig, det er så godt å bli massert på innsiden på denne måten. Fisting er en veldig intens opplevelse, og det tar mye prøving og feiling med en kjæreste for å få det til.

Gjest Sirkelen
Skrevet

Virker som det var lite respons på denne tråden. Trodde ikke at fisting var så sjeldent?

Gjest Familytree
Skrevet

Nei men dette er en stadig vanligere praksis

Gjest Sirkelen
Skrevet
5 minutter siden, Familytree skrev:

Nei men dette er en stadig vanligere praksis

Det er mulig.

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg synes fisting er deilig, både aktivt og passivt. Partner og jeg har hatt mange ekstremt intime stunder med dette.

Jeg bruker også store dildoer og andre gjenstander på meg selv.

Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Jeg synes fisting er deilig, både aktivt og passivt. Partner og jeg har hatt mange ekstremt intime stunder med dette.

Jeg bruker også store dildoer og andre gjenstander på meg selv.

Jeg liker også anal utblokking med store dildoer og plugger. Det å ha holdt på med dette en stund på forhånd er nesten alltid nødvendig for å kunne klare å ta imot anal fisting. Det er veldig intimt, morsomt og deilig å bli «massert» slik av kjæresten.

Gjest Familytree
Skrevet
1 minutt siden, Sirkelen skrev:

Det er mulig.

Du har mange fetisjer som jeg ser i trådene du har laget. Tror du at du har noen anal fiksering?

Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, Familytree skrev:

Du har mange fetisjer som jeg ser i trådene du har laget. Tror du at du har noen anal fiksering?

Det stemmer helt klart.

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, Sirkelen skrev:

Jeg liker også anal utblokking med store dildoer og plugger. Det å ha holdt på med dette en stund på forhånd er nesten alltid nødvendig for å kunne klare å ta imot anal fisting. Det er veldig intimt, morsomt og deilig å bli «massert» slik av kjæresten.

Ja, det er deilig!

Jeg er med årene blitt veldig fleksibel, og åpner meg lett. Men en god og lang oppvarming er alltid et bra forspill.

Gjest Sirkelen
Skrevet
2 minutter siden, Alterego666 skrev:

Ja, det er deilig!

Jeg er med årene blitt veldig fleksibel, og åpner meg lett. Men en god og lang oppvarming er alltid et bra forspill.

Ja, det er perfekt å ta seg god tid til å utvide maksimalt der nede, og nyte hvert leketøy mest mulig før selve fistingen blir kveldens høydepunkt.

I årenes løp har jeg bygget opp en stor og variert leketøysamling, så det er blitt litt av en hobby 😅

Gjest Alterego666
Skrevet
5 minutter siden, Sirkelen skrev:

Ja, det er perfekt å ta seg god tid til å utvide maksimalt der nede, og nyte hvert leketøy mest mulig før selve fistingen blir kveldens høydepunkt.

I årenes løp har jeg bygget opp en stor og variert leketøysamling, så det er blitt litt av en hobby 😅

Jeg har også MYE leketøy. Flere av dem er ikke ment som leketøy fra produsenten sin side....😂

Gjest Sirkelen
Skrevet
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Jeg har også MYE leketøy. Flere av dem er ikke ment som leketøy fra produsenten sin side....😂

Det må du fortelle mer om. Er alltid åpen for nye idéer!

Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Sirkelen skrev:

Det må du fortelle mer om. Er alltid åpen for nye idéer!

Det finnes jo et stort utvalg av frukter og grønnsaker. Jeg har også en forniklet tilhengerkule som er stor og tung og deilig.

Et baderom har alltid flasker i forskjellige størrelser og fasonger...

Endret av Alterego666
Gjest Sirkelen
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Det finnes jo et stort utvalg av frukter og grønnsaker. Jeg har også en forniklet tilhengerkule som er stor og tung og deilig.

Et baderom har alltid flasker i forskjellige størrelser og fasonger...

Har prøvd ulike frukter og grønnsaker tidligere. Den tilhengerkulen var en smart idé.

Jeg har lyst å få tak i en veikjegle, har sett den bli brukt i ulike filmer.

Gjest Sirkelen
Skrevet

To av de som virkelig er gode på dette, er Hotkinkyjo og Dirtygardengirl. Det er veldig gøy å se hva de får til, har etterlignrt endel av dem.

Gjest Sirkelen
Skrevet
4 minutter siden, Kim123 skrev:

Hvordan får dere plass??

Man må øve mye med buttplugger og dildoer på forhånd, slik at lukkemuskelen i rumpa lærer seg å slape av og godta svært store penetrasjoner. Dette tar lang tid, og er ingenting du kan gjøre i en fei. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...