AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Del Skrevet 8. november 2019 Hei jeg bor på studentbolig, med felles vaskeri. Det er ferdig fylt på med vaskepulver, så lukene er stengt på maskinene. Vi som bor her kan altsa ikke fylle på noe vaskemiddel selv. Jeg bruker vanish på hvitvask, da heller jeg bare en skje rett inn i maskinen, sammen med klærne. Kan jeg gjøre det samme med tøymykner? Altsa helle litt rett inn i maskinen sammen med klærne, ikke i luken der det egentlig skal? Setter stor pris på alle svar. -Jente 20 Anonymkode: c5f0f...8c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Del Skrevet 8. november 2019 Nei da vil den ikke ha noen effekt. Anonymkode: 54cb6...72e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #3 Del Skrevet 8. november 2019 Men det er uansett best for klærne å ikke bruke skyllemiddel. Både farge og stretch holder lenger, hvis du ikke bruker det. Anonymkode: 54cb6...72e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #4 Del Skrevet 8. november 2019 Nei det kan du ikke. Anonymkode: 7cd99...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orchideae Skrevet 8. november 2019 #5 Del Skrevet 8. november 2019 Om du kan skru av vaskemiddeltilførsel kan du bruke ariel pods rett i maskina, de lukter fantastisk. 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 8. november 2019 #6 Del Skrevet 8. november 2019 Nei, da blir skyllemiddelet vasket bort. De sier seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2019 #7 Del Skrevet 9. november 2019 Det du kanskje kan gjøre, avhengig av programmene på maskinen, er å sette på en ekstra skylling og sentrifugering på slutten. Da kan du ha i litt skyllemiddel før denne, altså etter at den vanlige vasken er ferdig. Anonymkode: fcf87...123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå