AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Jeg var på et jobbintervju som gikk dårlig. Det var delvis min skyld, og delvis fordi dama som intervjuet meg var ekstremt negativ til meg. Skjønner nesten ikke hvorfor hun innkalte meg til intervju når negativiteten kom fra første åpningssspørsmål. Det gjorde meg jo enda mer usikker og jeg stilte bare mange spørsmål i stedet, som jeg i ettertid ser ikke gjorde saken så mye bedre for meg. I ettertid tenker jeg at det kanskje hadde vært bedre at jeg bare avbrøt intervjuet og sa takk for meg? Er det noen her som har gjort det? Og er det like greit noen ganger? Anonymkode: 974fc...c46
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 I dette tilfelle kunne det høres ut som et godt valg. Det er ikke bare de som skal ville ha deg til stillingen. Du skal også ville ha dem. Og et førsteinntrykk er like viktig begge veier. Om denne dama hadde blitt sjefen din, hvordan ville hverdagen vært da? Jeg hadde takket for meg og sagt at dette ikke tilsvarte forventningene mine. Anonymkode: d3a46...26f 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 Ja, avsluttet et intervju fordi jeg syntes sjefen var frekk og uhøflig mot meg under intervjuet. Sa bare takk for meg, jeg tror ikke dette stedet passer for meg, og gikk. Skulle ha sett ansiktet hans. Jeg er en ung kvinne med babyface og han var sånn typisk fyr i dress og slips som pusher 50, så han trodde vel han kunne bølle meg rundt. Det han tydeligvis ikke skjønte var at bransjen vår definitivt er arbeidstakers marked, så jeg har ingen behov for å sløse bort tiden min med tull som det der. Anonymkode: 97a86...53a 4
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #4 Skrevet 8. november 2019 Ja, en gang da jeg var i begynnelsen av tyveårene og ble intervjuet av to eldre menn. Det stilte meg bare spørsmål om når jeg ønsket å få barn, om jeg hadde en fast sexpartner, om jeg brukte prevensjon, om jeg hadde noen kroniske sykdommer. Ønsker selvfølgelig ikke å jobbe for sånne sjefer, så jeg gikk. Anonymkode: 70658...541 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #5 Skrevet 8. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, en gang da jeg var i begynnelsen av tyveårene og ble intervjuet av to eldre menn. Det stilte meg bare spørsmål om når jeg ønsket å få barn, om jeg hadde en fast sexpartner, om jeg brukte prevensjon, om jeg hadde noen kroniske sykdommer. Ønsker selvfølgelig ikke å jobbe for sånne sjefer, så jeg gikk. Anonymkode: 70658...541 LOL. For noen gamle griser. Anonymkode: c0663...fdf 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #6 Skrevet 8. november 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, en gang da jeg var i begynnelsen av tyveårene og ble intervjuet av to eldre menn. Det stilte meg bare spørsmål om når jeg ønsket å få barn, om jeg hadde en fast sexpartner, om jeg brukte prevensjon, om jeg hadde noen kroniske sykdommer. Ønsker selvfølgelig ikke å jobbe for sånne sjefer, så jeg gikk. Anonymkode: 70658...541 Æsj! Anonymkode: 974fc...c46 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #7 Skrevet 8. november 2019 Jeg burde ha avsluttet intervjuet jeg var på sist. Skjønner ikke hvorfor jeg var innkalt når damen rakket ned på meg hele tiden. Neste gang jeg opplever noe sånt skal jeg ikke bare sitte der og høre på, da går jeg. Anonymkode: 656b4...763
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #8 Skrevet 8. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg burde ha avsluttet intervjuet jeg var på sist. Skjønner ikke hvorfor jeg var innkalt når damen rakket ned på meg hele tiden. Neste gang jeg opplever noe sånt skal jeg ikke bare sitte der og høre på, da går jeg. Anonymkode: 656b4...763 Jeg kjenner igjen det. Skal prøve å være mer bevisst på slike ting i framtidige intervju. Anonymkode: 974fc...c46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå