Gå til innhold

Er du en stressa type eller en du en laidback type`?

Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta

Hei alle sammen. Er du en type som stresser mye på jobb og hjemme eller en du en som er mere laidback? jeg ser eksempler på dette i helsevesenet;noen er veldig stressa og bekymrer seg for om kaffen blir ferdig til riktig tid osv.. mens andre igjen ..tar det som det kommer..

Jeg er en typisk laidback person. Jeg tar ting som de kommer og stresser aldri rundt.

Hva med dere ..hva er dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er kanskje litt stressa på jobb, men er meget laidback når jeg har fri.

Det hender også at hodet stresser, men at kroppen ikke helt følger med :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig midt i mellom. Stresser hvis jeg føler jeg ikke får til det jeg har tenkt (kreative yrker er ikke alltid like enkelt i praksis som de er på papiret) men er ganske rolig når alt durer og går. Stort sett er jeg en laidback type i et ganske stressende yrke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moonshadow

Jeg er ikke så fysisk stresst, men i hodet mitt går det i ett kjør. Har AD/HD og stresser alt for mye i hodet mitt.. Det gjør at jeg glemmer mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skindeep

Når det gjelder husarbeid, kan jeg fort bli stressa, men når jeg først er laidback så er jeg laidback!

Når jeg er på hytta er jeg så laidback som jeg aldri har vært før..

Men før jeg skal få besøk, så blir jeg kjempestressa, og vasket alt fra topp til tå.. PHU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikke

Jeg er til tider superstressa på jobb. Men jeg har en jobb med veeeldig korte deadlines, og som regel tusen ting for mye å gjøre, og da er det vel ikke så rart man stresser?

Hjemme så slapper jeg mye mer av, men har vel egentlig en tendens til å stresse litt for mye til tider da også... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg stresser nok dessverre litt for mye. Klarer bare ikke å la være, alltid vært sånn. Kan sikkert være litt irriterendes for andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er nok superstresser, for at jeg skal få virkelig slappe av når jeg skal SLAPPE av :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1
Jeg er nok absolutt en laidback type. Tar ting som de kommer og stresser sjelden :wink:

Meg og. Men når jeg stresser, DA!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra spørsmål igjen, FL!

Super-laidback her. Verden kan ramle ned rundt meg uten at jeg bryr meg noe videre. SÅnn er det også når jeg er ute og reiser. "Vel, vel.. rekker jeg ikke dette flyet så rekker jeg sikkert et annet..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker at det skjer masse og trives med det. Så det vil jeg ikke kalle stress. Derimot har jeg en tendens til å utsette ting til siste liten, og da blir jeg stresset.

Men generelt lite stresset, og sjelden bekymret, med mindre ting ikke går i mitt (rasende) tempo (som jo er helt naturlig for meg..). :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tari i.i

Jeg stresser så altfor lite. Jeg tror det er fysisk umulig for meg å bli stresset.. Er laidback omtrent hele tiden både på jobb og hjemme. Det står faktisk i alle attestene mine fra arbeidsgivere/oppdragsgivere at en av mine beste egenskaper er at jeg holder takler stress på en utmerket måte og holder hodet kaldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daniella_

Jeg er veldig laidback. Liker å ta ting som de kommer.

Men, jeg kan fort bli stresset når ting ikke kommer som de skal komme :sjarmor:

Så, jeg er begge deler jeg.

Kommer helt ann på hva som skal gjøres.

Er jeg på vei til jobb er jeg ofte stressa. Det er fordi jeg haaater å komme forsent.

Jeg stresser ofte hvis jeg skal til noe eller noen, men når jeg først er der, da slapper jeg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Det er litt forskjellig, det... Egentlig er jeg en sånn type som mååå organisere og blir grisestressa hvis ting ikke går helt som planlagt. Mange som ler av meg fordi jeg stresser så vanvittig når jeg er i gang, for jeg er virkelig helt håpløs. Men jeg er ekstremt laidback som person, fordi det er helt utrolig hvor mye man kan slække dersom man bare planlegger godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er vel midt i mellom. Som oftest ubekymret, men når det passer seg må jeg stresse litt. Men det skal sies at jeg er en veldig effektiv person, så det som kan virke som stress på andre er ikke stressende for meg. Å ha mye å gjøre på kort tid og 10 baller i lufta på en gang er ikke stress for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...