AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #21 Skrevet 8. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, vel, jeg skrev nok litt utifra ordlyden din i Hi der ja -men har du virkelig ikke hatt en eneste tampong som har havnet i do før? Har skjedd meg mange ganger, spesielt på "vei inn". Og har mange ganger fisket opp alt i fra sminkeprodukter til dopapirruller som har falt ut fra skap eller hender, ja til og med en mobiltelefon en gang (den overlevde også så vidt jeg husker, vasket og tørket i stekeovn) Anonymkode: 01de3...b97 Nei,faktisk ikke opplevd å miste noe ned i do. Jeg har også to barn,der ingen av dem (enda...ALT kan skje i framtiden) har kastet noe i do😅 Anonymkode: c5647...59e
Gjest BangersBeans&Mash Skrevet 8. november 2019 #22 Skrevet 8. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ler inni meg når folk kaster tamponger i do. Tampongkastere ødelegger bare for seg selv. Plutselig går det tett og er det langt ned i røret så må hele hagen graves opp og en flokk mennesker får lov til å glo på dine brukte ekle tamponger, og all bæsjen din som har samlet seg bak den proppen. Da blir det dyrt, kvalmt og pinlig. (hilsen en som har fått hagen gravd opp for å rense tett rør av andre årsaker) Anonymkode: 186f5...e39 Kaster aldri i do hjemme
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #23 Skrevet 8. november 2019 1 minutt siden, BangersBeans&Mash said: Kaster aldri i do hjemme Men hos andre gjør du det? Pytt pytt liksom? Anonymkode: f4051...4ed
Leo Skrevet 8. november 2019 #24 Skrevet 8. november 2019 (endret) I gamle dager, altså før internett, var det helt normalt å trekke ned både bind og tamponger i do og det tettet seg ikke på langt nær så ofte som man skulle tro når man leser slike tråder som dette. Ja, man kan være uheldig og man skal ikke kaste bind og tamponger i do, også med tanke på miljøet, men rent teknisk går det nok helt fint i minst 99,99% av tilfellene. På den annen side er det helt uproblematisk å stikke hender/armer ned i do. Norske doer er gjennomgående lite ekle i forhold til mye annet og det er jo bare å vaske seg grundig etterpå! Tenk på de hjemløse på for eksempel 1600-tallet som måtte grave seg ned i latrinehaugene (Ja, vi snakker menneskebæsj!) vinterstid for å overleve natten og det uten mulighet for å vaske seg etterpå. Da snakker vi ekkelt! Endret 8. november 2019 av Leo 1
solmåneogstjerner Skrevet 8. november 2019 #25 Skrevet 8. november 2019 2 timer siden, SupaWoman skrev: Det står skilt på mange offentlige toaletter. Hvordan kan man overse de? Har jeg aldri lagt merke til ihvertfall. Nei, hvordan kan man overse det? Vet ikke, jeg har ihvertfall gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå