AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Vil du si at måten du svarer på innlegg her på Kvinneguiden, representerer den du er i det virkelige liv? Gjenspeiler det deg som person, væremåte og holdninger? Er du likedan overfor folk rundt deg, som du svarer her inne? Bare spør av ren nysgjerrighet 🤓🤓 Anonymkode: 57ccd...f7f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 Og en annen ting jeg også lurer på. Når du svarer, i hvor stor grad tenker du at det er et ekte levende menneske du svarer til? Anonymkode: 57ccd...f7f
Husholdning1 Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du si at måten du svarer på innlegg her på Kvinneguiden, representerer den du er i det virkelige liv? Gjenspeiler det deg som person, væremåte og holdninger? Er du likedan overfor folk rundt deg, som du svarer her inne? Bare spør av ren nysgjerrighet 🤓🤓 Anonymkode: 57ccd...f7f Ja. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Og en annen ting jeg også lurer på. Når du svarer, i hvor stor grad tenker du at det er et ekte levende menneske du svarer til? Anonymkode: 57ccd...f7f 100% 1
Wagner Skrevet 8. november 2019 #4 Skrevet 8. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil du si at måten du svarer på innlegg her på Kvinneguiden, representerer den du er i det virkelige liv? Gjenspeiler det deg som person, væremåte og holdninger? Er du likedan overfor folk rundt deg, som du svarer her inne? Bare spør av ren nysgjerrighet 🤓🤓 Anonymkode: 57ccd...f7f Ja, kliss lik Er nok endel mer introvert i virkeligheten men holdninger , væremåte og personlighet er lik.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. november 2019 #5 Skrevet 8. november 2019 Ja, jeg er bare ikke like sosial i det virkelige liv. Og selvfølgelig vet jeg at det er ett annet menneske jeg svarer.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #6 Skrevet 8. november 2019 Nei og nei. Anonymkode: 2a59f...030 2
SoWhat? Skrevet 8. november 2019 #8 Skrevet 8. november 2019 Ja, men jeg får ikke alltid sagt like mye som jeg skriver her inne. Meningene mine og synspunkter osv er absolutt de samme ja. Jeg kan nok misforstå og også være urettferdig noen ganger her tror jeg, men jeg prøver virkelig å tenke på de jeg svarer. 1
Chantielle Skrevet 8. november 2019 #9 Skrevet 8. november 2019 Ja,jeg er den samme i det virkelige liv,har de samme holdninger og meninger. Er dog mer introvert utenfor nett.
solmåneogstjerner Skrevet 8. november 2019 #10 Skrevet 8. november 2019 Ja. Men jeg klarer ofte ikke å si ifra like klart i det virkelige liv.
Namine Skrevet 8. november 2019 #11 Skrevet 8. november 2019 Jeg vil si at jeg er ganske lik her inne, som jeg er i det virkelige liv. Dog snakker jeg ikke (eller skriver til venner) slik jeg skriver her inne, jeg ville for eksempel aldri brukt ordet "dog" i dagligtale
Chantielle Skrevet 8. november 2019 #12 Skrevet 8. november 2019 (endret) 3 minutter siden, Namine skrev: Jeg vil si at jeg er ganske lik her inne, som jeg er i det virkelige liv. Dog snakker jeg ikke (eller skriver til venner) slik jeg skriver her inne, jeg ville for eksempel aldri brukt ordet "dog" i dagligtale Meg du sikter til siden jeg brukte det ordet?Glem det,ser du bruker ordet selv,så da misforstod jeg sikkert. Endret 8. november 2019 av Chantielle
Namine Skrevet 8. november 2019 #13 Skrevet 8. november 2019 10 minutter siden, Chantielle skrev: Meg du sikter til siden jeg brukte det ordet?Glem det,ser du bruker ordet selv,så da misforstod jeg sikkert. Ja, nei, jeg siktet ikke til deg, mente at selv om jeg kan bruke ordet skriftlig her, bruker jeg det ikke i min egen dagligtale 1
annebanane Skrevet 8. november 2019 #14 Skrevet 8. november 2019 Meningene mine er de samme, og jeg ville svart på omtrent samme måte i virkeligheten. Eneste forskjellen er mye mer humor i praten i virkeligheten.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #15 Skrevet 8. november 2019 Nei absolutt ikke. Er mye frekkere her inne og på nettet generelt. Anonymkode: 7398b...a38
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #16 Skrevet 8. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei absolutt ikke. Er mye frekkere her inne og på nettet generelt. Anonymkode: 7398b...a38 En skarp tone er bra. I samfunnet i det virkelige liv må man jo gå rundt som en tomsekk. Anonymkode: b5796...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå