Gå til innhold

til dere med dagbok og bilde.

Fremhevede innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

og den der avstemmingsgreia... Den angrer jeg noe sinnsykt på. Men dere skulle ha sett meg, jeg nærmest klatret i gardinene, jeg holdt på å bli sprø.

Man kan egentlig si jeg var sinnsyk i gjerningsøyeblikket :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:oops: Det skreiv eg visst.

Men eg kan gjere et unntak for deg!!

Eg er kjempeglad i dagboka di!! Då kan du heller ta vekk bilda... :ler: (men eg vil helst ha i pose og sekk her.)

Gjest Bellatrix
Skrevet

Du kan jo lage en avstemning å høre om vi vil ha dagboka di. :wink:

Gjest Ninakanin
Skrevet

ja for jeg følte meg naturligvis veldig truffet av tråden, og da spesielt det du skrev faktisk samantha! Jeg vet du leser i dagboka, og er ei av dem jeg liker og "kjenner" (kjenner jo ingen her da, utenom Sniglå) her inne på KG.. Så jeg ble litt sånn "åja, du koser deg i dagboka og titter på bilder, men så er jeg egentlig rar?"

Men jeg har jo blitt glad i dagboka mi... Oh nooo, what to doo what to dooo :grine:

Skrevet

Hehe! Skjønnar faktisk at du følte deg truffet av det.

Men eg tenkte faktisk ikkje på deg i det heile tatt når eg skreiv det! Tenkte ikkje på nokon spesiell, for eg les ikkje så mange dagbøker.

Men eg tenkte meir generelt på folk som utleverar andre på en negativ måte. Du skriv om kjæresten din og når du e frustrert/lei deg osv pga han og kva gale han har gjort/ikkje gjort, men du skriv aldri ting om han som du ikkje kunne stått for om han las det/ sagt direkte til han. Eg kan og skrive kor teit min er og kva vi har krangla om og om en deilig fyr eg kjenner osv, så det syns eg ikkje er noko gale i det heile tatt!!

Eg tenker meir på veldig negative ting om andre, private ting, seksuelle ting og alt sånt som folk ikkje vil at folk skal vite. Å brette ut andre folk på den måten...

Syns ikkje du har bretta ut verken kjæresten din eller RP på ein negativ måte. Du skriv kordan DU føler det og kva som skjer og sånt. Om eg hadde treft kjæresten din eller RP, så hadde eg ikkje hatt noko negativt/personlig/pinlig og sagt til nokon av dei faktisk.

Viss det var litt meir forklarande på kordan eg mente det?

Det var i alle fall ikkje mynta mot deg! Eg likar dagboka di kjempegodt. Og viss eg ikkje hadde likt måten du "utleverar" deg sjølv og andre på, så hadde eg faktisk ikkje gadde og lest den. Og det menar eg!!

:klem:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Åh tusen takk, samantha, for det var sånn jeg håpte du, og andre, så på dagboka mi!

For jeg har med vilje unngått mange detaljer, nettopp for å ikke være slem. For jeg er en typisk detalj-person, og skriver veldig detaljert. Det hadde vært fort gjort for meg å tippe over kanten og skrive noe "feil".

Men jeg prøver, og trodde selv, at jeg holdt en viss linje.

Takk for at du var så direkte nå, og sa om du hadde truffet disse to personene som kan kalles å være "hovedpersonene" i livet mitt, hehe, så hadde du ikke hatt noe negativt eller pinlig å si om dem :)

For jeg følte meg jo truffet som sagt, både av tråden og av deg, så det var godt å se at jeg gjerne var litt rask til å tro det handlet om meg dette her! ;)

Men nå er jo jeg litt selvsentrert ;):ler:

Skrevet

Hehe, sjølvsentrert ja! :ler:

Neida, var nok veldig lett å tru det kunne vere deg eg mente, men det var det altså ikkje.

Fortsett med dagboka di og underhold oss med alt det positive, negative, spennande, kjedelige, morsomme og rare som skjer i livet ditt!! :-)

Gjest seroxata
Skrevet

ninakanin, ikke tenk at dagboka di er for utleverende! det synes jeg ikke! Synes det er flott at folk skriver det de føler, og takler ikke andre det, så får de enten la være og lese det, eller ti sille :wink:

Jeg føler og avogtil at jeg skriver litt for "mye", men det står ingenting i den jeg ikke kan stå for..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...