AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #1 Skrevet 8. november 2019 Vet ikke hva som er galt med meg, jeg tenker hele tiden at alle menn er overgripere. Helt siden jeg fikk barn har blitt helt gal av tanken feks menn i bhg bare de tar på barnet tenker jeg automatisk feil, er det min bror onkel og nå tom når mannen leker med barna(han er kjempeflink med dem altså) men alikavel tenker jeg dumme tanker,, er vi på butikken frykter jeg at kasse mannen som smilte ekstra til barnet mitt tenker på noe annet, Jeg har aldri vært utsatt for overgrep så lenge jeg kan huske, har hatt en fin barndomm, så hva er greia? Begynner jeg å bli gal? Anonymkode: c7672...ce8
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #2 Skrevet 8. november 2019 Det virker ikke særlig rasjonelt, nei. Det er nok heller ikke vanlig å føle det slik. Kanskje en psykolog kan hjelpe om disse tankene begrenser deg eller tilværelsen til barnet ditt. Anonymkode: 4971c...f45 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 8. november 2019 #3 Skrevet 8. november 2019 Oppsøk noen. Barnet vil definitivt plukke opp den urasjonelle frykten din. Barnets eget far liksom...da er det en sikring som trenger å erstattes og det kan en psykolog hjelpe deg med.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #4 Skrevet 8. november 2019 Jeg var skikkelig preget av urasjonelle katastrofetanker da jeg hadde ekstremt lavt d-vitaminnivå. Gå til fastlegen å ta blodprøve og sjekk. Anonymkode: ba77f...f3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå