Gå til innhold

Å skrive søknad. Hjelp meg. Gjerne arb.givere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke høyere utdannelse, men erfaring innen jobben. Dette er serviceyrket 😛 
Jeg trivdes veldig godt da jeg jobbet som det, men hvordan forklarer du hvorfor du sluttet? Jeg sluttet fordi jeg fant noe "bedre", noe som jeg ikke kunne la gå . Men så har det på mange måter ikke vært så lønnsomt for meg. 
Nå søker jeg meg tilbake til dette yrket, men er det positivt å skrive hvorfor jeg sluttet? Skal jeg holde totalt tett om det? De vil jo lure på hvorfor jeg sluttet i jobben hvis jeg trivdes så godt. 
:) Takk for svar.

Anonymkode: 65541...756

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv noe med at du ønsket nye utfordringer og å prøve et annet felt, men at du fant ut at det egentlig er feks servitør du egentlig trives å jobbe med. Og skriv hvorfor du trives, hva du kan tilby jobben (godt humør, osv), og hvorfor du ønsker å jobbe akkurat der. 

Anonymkode: 30777...c72

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skriv noe med at du ønsket nye utfordringer og å prøve et annet felt, men at du fant ut at det egentlig er feks servitør du egentlig trives å jobbe med. Og skriv hvorfor du trives, hva du kan tilby jobben (godt humør, osv), og hvorfor du ønsker å jobbe akkurat der. 

Anonymkode: 30777...c72

Har ikke vært i selve avdelingen, så jeg vet ikke hvordan det er der. men jeg har erfaringen, og det er like i nærheten av hvor jeg har jobbet før. Jeg vet ikke engang om det er der jeg ser resten av livet... ?! men blir dere veldig sure når noen sier opp? jeg tenker bare at det første jeg må gjøre nå er å få meg en jobb, jeg er ingen latsabb som går og slenger

Anonymkode: 65541...756

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...