AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 alt pensum til ex.phil-eksamen? Hjernen min er blitt til grøt! Jeg leser og leser, fulgt alle forelesninger, øvd på oppgave etter oppgave og sett forelesninger om igjen på nett, men husker ingenting! Ingenting!! Hvordan gikk det med deg på din skoleeksamen? Hvilke oppgaver fikk du? Hvor mye skrev du? Hjelp! Noen? Anonymkode: 69c18...1e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Har du seminarvarianten eller den andre? Anonymkode: 732c7...71e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du seminarvarianten eller den andre? Anonymkode: 732c7...71e Skoleeksamen. På grunn av mye tull fra universitetets side, fikk jeg ikke plass på seminarmodellen. Så er «påtvunget» skoleeksamen. Anonymkode: 69c18...1e3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 Jeg har også exphil nå nemlig, derfor jeg spør. Jeg har seminarvarianten. Ei venninne av meg sa at hun kjøpte boka "exphil på 123" leste gjennom den noen ganger før eksamen og fikk B. Vil anbefale det! Jeg tenker også å kjøpe den før min eksamen. Skal bare karre meg gjennom de to jeg har først. Anonymkode: 732c7...71e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også exphil nå nemlig, derfor jeg spør. Jeg har seminarvarianten. Ei venninne av meg sa at hun kjøpte boka "exphil på 123" leste gjennom den noen ganger før eksamen og fikk B. Vil anbefale det! Jeg tenker også å kjøpe den før min eksamen. Skal bare karre meg gjennom de to jeg har først. Anonymkode: 732c7...71e Du skal vel ikke ha skoleeksamen i ex.phil? Hos oss er det gruppearbeid, quiz og innlevering i seminarmodell. takk! Masse lykke til med eksamener! 🤞🏻🌻 Anonymkode: 69c18...1e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå