Gå til innhold

Ikke en kontaktannonse, men et spm til damer her inne (bifil, lesbisk etc).

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere tenkt dere å blitt slikket/tilfredsstilt av en annen dame, uten å gi noe tilbake? Dette er på en måte en fantasi jeg har og føler jeg må prøve utpå et tidspunkt. Har også en del sexleketøy 🙂

Jeg forelsker meg ikke i damer, eller kunne tenkt å blitt slikket tilbake🤣 mvh Kvinne 30. 

Anonymkode: 4efce...662

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 488e0...dab

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Men liker både å gi og å få. Hvorfor vil du ikke bli slikket tilbake? 

Anonymkode: 58319...dfd

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig. Men liker både å gi og å få. Hvorfor vil du ikke bli slikket tilbake? 

Fordi jeg har lyst å gi en kvinne orgasme, men liker ikke oralsex på meg selv. Sånn enkelt forklart. 

Skrevet

Nei!

Anonymkode: 43da0...d1b

Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne dere tenkt dere å blitt slikket/tilfredsstilt av en annen dame, uten å gi noe tilbake? Dette er på en måte en fantasi jeg har og føler jeg må prøve utpå et tidspunkt. Har også en del sexleketøy 🙂

Jeg forelsker meg ikke i damer, eller kunne tenkt å blitt slikket tilbake🤣 mvh Kvinne 30. 

Ja. Men overveiende heterofile damer er kjent som å være dårlige i senga med lesber. Så det frister ikke å motta oralsex av ei dame som ikke har erfaring.

Anonymkode: ad312...30e

Gjest Frøken Diamant
Skrevet

Jeg er motsatt.Kunne godt blitt slikket og fingret av ei dame,men kunne ikke tenkt meg å gjøre det tilbake😅

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Yeah!🙂

Anonymkode: f9424...db9

Skrevet

Bare med beskyttelse. Gidder ikke at en fremmed skal gi meg sykdommer. 

Anonymkode: d70ce...580

Skrevet

Ja, men ikke uten å gi noe tilbake, trenger ikke være slikking.

Anonymkode: 1e87e...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...