AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Kunne dere tenkt dere å blitt slikket/tilfredsstilt av en annen dame, uten å gi noe tilbake? Dette er på en måte en fantasi jeg har og føler jeg må prøve utpå et tidspunkt. Har også en del sexleketøy 🙂 Jeg forelsker meg ikke i damer, eller kunne tenkt å blitt slikket tilbake🤣 mvh Kvinne 30. Anonymkode: 4efce...662
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Ja, selvfølgelig. Men liker både å gi og å få. Hvorfor vil du ikke bli slikket tilbake? Anonymkode: 58319...dfd
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvfølgelig. Men liker både å gi og å få. Hvorfor vil du ikke bli slikket tilbake? Anonymkode: 58319...dfd Fordi jeg har lyst å gi en kvinne orgasme, men liker ikke oralsex på meg selv. Sånn enkelt forklart. Anonymkode: 4efce...662
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne dere tenkt dere å blitt slikket/tilfredsstilt av en annen dame, uten å gi noe tilbake? Dette er på en måte en fantasi jeg har og føler jeg må prøve utpå et tidspunkt. Har også en del sexleketøy 🙂 Jeg forelsker meg ikke i damer, eller kunne tenkt å blitt slikket tilbake🤣 mvh Kvinne 30. Anonymkode: 4efce...662 Ja. Men overveiende heterofile damer er kjent som å være dårlige i senga med lesber. Så det frister ikke å motta oralsex av ei dame som ikke har erfaring. Anonymkode: ad312...30e
Gjest Frøken Diamant Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 Jeg er motsatt.Kunne godt blitt slikket og fingret av ei dame,men kunne ikke tenkt meg å gjøre det tilbake😅
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #8 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, selvfølgelig. Men liker både å gi og å få. Hvorfor vil du ikke bli slikket tilbake? Anonymkode: 58319...dfd Yeah!🙂 Anonymkode: f9424...db9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #9 Skrevet 7. november 2019 Bare med beskyttelse. Gidder ikke at en fremmed skal gi meg sykdommer. Anonymkode: d70ce...580
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #10 Skrevet 8. november 2019 Ja, men ikke uten å gi noe tilbake, trenger ikke være slikking. Anonymkode: 1e87e...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå