Gå til innhold

Er det dårlig å gi pocketbok i julegave om man først skal gi bok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tanker?

Anonymkode: 08d0e...bfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, ikke noe dårlig gjort! Pocketbøker har det samme innhold som alle andre bøker og er ofte mye billigere. Helt super gave og gjør julegavehandling lettere for den som handler. Hadde det vært i gave til meg hadde jeg lagt merke til at det var en pocketbok jeg fikk, men ikke stusset videre over det :) Julegaver skal handle om tanken bak, ikke noe annet, synes jeg 🎅

• Liker 7
Skrevet

Jeg synes det er temmelig stusselig... Det er mange innbundne bøker til nedsatt pris også, så pocket hadde ikke jeg satt noe pris på.

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg, står jo det samme i de som i de innbundet bøkene.

Skrevet

Hadde ikke ofret en tanke på det engang. Liker best pocketbøker uansett

Anonymkode: 9c681...e50

• Liker 7
Skrevet

Det kommer vel an på personen. Noen bryr seg vel om det. Hvis jeg ønsker meg en bok som betyr litt ekstra eller i en spesiell utgave vil jeg nok ha innbundet, men utover det foretrekker jeg pocket. Bruker å spesifisere at det er det jeg ønsker meg, siden mange nok tenker at det er best å kjøpe innbundet. 

Anonymkode: cfb00...0b8

• Liker 2
Skrevet

Jeg blir like glad for pocket 😊

• Liker 9
Skrevet

Jeg synes det er helt innafor å gi pocket-bøker! Men kanskje ikke om man vanligvis gir for 350-400 kr og så en dag bare gir en pocket til 99 kr. 

Anonymkode: 1930f...ce0

• Liker 1
Skrevet

Hadde ikke brydd meg :) det står det samme uansett 😛 

Anonymkode: 62f6a...dc1

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er helt innafor å gi pocket-bøker! Men kanskje ikke om man vanligvis gir for 350-400 kr og så en dag bare gir en pocket til 99 kr. 

Ja nei for forandringer i økonomien skal jo ikke vises på julegaver må vite 

• Liker 5
Skrevet
15 minutter siden, Teatrica skrev:

Jeg synes det er temmelig stusselig... Det er mange innbundne bøker til nedsatt pris også, så pocket hadde ikke jeg satt noe pris på.

Men ofte er jo de innbundne bøkene på salg gamle og kanskje ikke noe som interesserer mottakeren..Vil jo kjøpe en bok han eller hun har lyst på og ikke bare en bok fordi den er innbundet 

Anonymkode: 041d4...da9

• Liker 7
Skrevet

Nei. Gi etter evne. Drit i de som diskuterer og provoserer rundt fasade. Tanken som teller.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men ofte er jo de innbundne bøkene på salg gamle og kanskje ikke noe som interesserer mottakeren..Vil jo kjøpe en bok han eller hun har lyst på og ikke bare en bok fordi den er innbundet 

Pocket er enten så dårlige at de har kommet rett i pocket, eller like gamle som innbundne bøker på salg 🙂

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på boken som blir gitt! Er det en serie og mottaker samler, så er pocket ikke greit dersom de andre bøkene mottakeren har er harde! Er det derimot en bok uten noen form for etterfølgere er pocket helt greit!

Anonymkode: 6e5aa...c09

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja nei for forandringer i økonomien skal jo ikke vises på julegaver må vite 

Da kan man flagge på forhånd at man i år vil nedjustere budsjettet litt. 

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Teatrica skrev:

Pocket er enten så dårlige at de har kommet rett i pocket, eller like gamle som innbundne bøker på salg 🙂

Eh, nei. Store litterære verker kommer nesten alltid også i pocket, og de selger godt. Og det er flust av nye pocket i butikkene for tiden.

• Liker 14
Skrevet

For min del hadde det vært positivt, for jeg foretrekker pocket :jepp:

Jeg pleier ofte å gi to pocket i stedet for innbundet.

• Liker 5
Skrevet
34 minutter siden, Teatrica skrev:

Du hadde ikke satt pris på det? Wow!

Anonymkode: 3949e...4f6

• Liker 12
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tanker?

Anonymkode: 08d0e...bfe

Absolutt ikke dårlig! Med forbehold hvis det er en pocket versjon som er skikkelig liten  - sånn typ 9 cm x 15 cm, det er nedtur syns jeg🙈 Mister hele kosen om boka er så liten. 

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Men, det er enda bedre å gi Kindlebok! :jepp:

(jada, min personlige mening)

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...