AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Jeg går andre året på barnehagelærer, og har ett ambivalent forhold til praksis. Jeg har jobbet mye i barnehage, og har selv barn. Likevel føler jeg meg ikke fri i praksis , jeg klarer ikke slappe av. Jeg føler personalet ikke ønsker oss studenter vel, de tar stor plass og virker ikke som de respekterer oss studenter, eller ønsker la oss slippe til. Hvordan føle seg mer fri i praksis ? Jeg merker det er bedre i de barnehagene hvor det er litt menn på avdelingene, der er dynamikken en annen. Anonymkode: 5bca2...38b
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Praksis er dritt, og det er bare å holde ut. Så lenge du har jobbet i barnehage vet du jo at praksis ikke er det samme som å være i jobb. Om det blir veldig ille må dere snakke med noen fra studiestedet deres, dere har vel en foreleser eller koordinator som er ansvarlig for å følge dere opp. Anonymkode: 28bcb...797
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Praksis er dritt, og det er bare å holde ut. Så lenge du har jobbet i barnehage vet du jo at praksis ikke er det samme som å være i jobb. Om det blir veldig ille må dere snakke med noen fra studiestedet deres, dere har vel en foreleser eller koordinator som er ansvarlig for å følge dere opp. Anonymkode: 28bcb...797 Hvorfor føler du det er dritt da ? Ja ,men de på studiestedet er ikke bedre Anonymkode: 5bca2...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå