AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Jeg er nå 22 år gammel og startet på barnehagelærerstudiet nå i høst. Merker at det er feil studie for meg, og jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre. Har ikke verdens beste karakterer heller, og vil ikke ta opp fag i flere år før jeg kan begynne å studere. Ligger på rundt 40 poeng i snitt, og det jeg da har mulighet til å komme inn på er BI og andre privatskoler. Likevel er jeg usikker og jeg føler tiden renner fra meg. Jeg kunne tenkt meg å jobbe innen rådgivning eller som sekretær(noe i den duren i hvert fall). Men vet ikke hvilke studier jeg kan ta da(vet om BI, men vil gjerne ha flere muligheter) Noen gode råd?:-) Anonymkode: c5b7a...1d6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Bachelor i rådgivning og voksnes læring da? Anonymkode: e939a...21a
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Fullfør bhglærer, ta master i spesped eller logoped. Da kan du drive med rådgiving. Anonymkode: ae3d9...aea 1
Olaug Olsen Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Fullfør bhglærer, ta master i spesped eller logoped. Da kan du drive med rådgiving. Anonymkode: ae3d9...aea Ja! "Rådgivning er kult"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå