Grooo Skrevet 25. mai 2005 #1 Del Skrevet 25. mai 2005 Dere som har vært på femårstreff (eller mer..) for folkehøgskolen, hvordan var dette? Vi skal ha i oktober, tror det blir rart... Vi var jo SÅ tett på hverandre i ett år, og så er det mange man ikke har hatt kontakt med i tiden etter... Blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambus Skrevet 25. mai 2005 #2 Del Skrevet 25. mai 2005 Hvilken folkehøyskole gikk du på? Eg gikk på haugetun folkehøyskole. Eg og lurer på hvordan det vil bli.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. mai 2005 #3 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg har vært på 5års treff.. Mange jeg regnet med at kom til å være der kom ikke. Og mange bodde i byen i stede for på internatet.. For de ville gjerne gå ut på kvelden... Hele greia ver egentlig en liten nedtur. Hadde store forhåpninger.. Men det var veldig koselig altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 25. mai 2005 #4 Del Skrevet 25. mai 2005 Jeg var på treff et år etter at jeg gikk ut. Nesten alle kom og det var kjempegøy. Etter fem år skulle vi ha neste treff... det var for få påmeldte og det ble avlyst. 10-årstreffet ble også avlyst. Tror at det var 5 påmeldte. Det er forskjellige grunner til at folk ikke kom. Noen hadde ikke meldt fra om adresseendring og fikk derfor ikke invitasjon, andre hadde flyttet langt unna og kunne ikke komme, andre gadd ikke eller kunne ikke den aktuelle datoen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambus Skrevet 25. mai 2005 #5 Del Skrevet 25. mai 2005 Det er kjipt når du hadde hatt lyst og håper at de gamle kjente kommer også kommer de ikke. Jeg håper de jeg vil møte kommer når jeg skal!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 26. mai 2005 #6 Del Skrevet 26. mai 2005 Dere som har vært på femårstreff (eller mer..) for folkehøgskolen, hvordan var dette? 5-årstreffet var kjempegøy! Den gamle gjengen fannt tonen med en gang! T.o.m. ord og "sleng-uttrykk" man hadde brukt kom helt naturlig tilbake (ord og uttrykk jeg ikke hadde brukt siden det året). 10-årstreffet var en skuffelse! Da hadde vi glidd mere fra hverandre. Noen "husket ingen ting", og "kjente ikke igjen" noen omtrent (har en misstanke om at noen ikke ville huske/kjenne igjen...)! Så, jeg kommer ikke til å stille på flere treff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Armonia Skrevet 26. mai 2005 #7 Del Skrevet 26. mai 2005 Var på femårstreff ifjor. Flere enn forventet dukket opp, og vi hadde det knall gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 26. mai 2005 #8 Del Skrevet 26. mai 2005 Dere som har vært på femårstreff (eller mer..) for folkehøgskolen, hvordan var dette? Vi skal ha i oktober, tror det blir rart... Vi var jo SÅ tett på hverandre i ett år, og så er det mange man ikke har hatt kontakt med i tiden etter... Blir spennende! Jeg gruer meg nesten litt... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marja Skrevet 30. mai 2005 #9 Del Skrevet 30. mai 2005 Jeg var på ett-årstreff, og det var kjempegøy, men da var det jo fortsatt veldig mange som hadde kontakt med hverandre. Neste år er det tiårstreff, og jeg gleder meg veldig. Har fortsatt jevnlig kontakt med nesten ti medelever fra folkehøyskolen - er blant annet gift med en av dem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå