AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Første vinter i ny leilighet med balansert ventilasjon. Det er nå ca 0 grader ute, og jeg har satt ventilasjonen på 21 grader. Men til tross for at den har stått slik i flere timer, kjennes luften som kommer ut av ventilene kjølig. Ser på temperaturmåleren i stuen at rommet har 19 grader. Må jeg ha andre varmekilder i tillegg? Jeg trodde ventilasjonen skulle gi meg den varmen jeg trenger. Anonymkode: fcda5...256
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Har du varmedel til ventilasjonsanlegget da? Anonymkode: 6adaf...277
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Nå varierer det sikkert etter hvilken type ventilasjonsanlegg du har, men har du byttet til vinterkassett og endret middeltemperaturen i hovedskapet? Anonymkode: 93c3d...6ca
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 Kan ikke svare på noe av dette, for jeg har rett og slett ikke peiling. Anlegget heter Exvent eWind. Anonymkode: fcda5...256
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå