AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 For meg som Mann - min familie - hundene i familien - turer i skogen - bøker - te ( føler meg litt feminin som liker te😉) - damer med brune bare legger - damer med øredobber som henger og slenger - damer som myser( vet ikke hvorfor jeg liker det😧) - hunder krever kos Hva med deg? Anonymkode: 8d4be...c39 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Mannen Reising Motorsykkelturer og frihetsfølelsen det gir Ski Svømming (særlig utendørs om sommeren) Å føle seg i god form Kaffe Lage / spise god mat Gode venner Bøker Anonymkode: 9ab7f...f21 2
Tatja Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 -En god bok -Reisning -Et varmt bad når det er kaldt ute -God mat -Fredag!
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 2 minutter siden, Tatja skrev: -En god bok -Reisning -Et varmt bad når det er kaldt ute -God mat -Fredag! Reisning eller reising? Anonymkode: daf06...bc8 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 -Datteren min (snart døtrene) -Samboeren min -Trening (tung styrke spesielt) -Spennende dager på jobb -Gaming -Sene sommerkvelder -Finne en ny serie med mange sesonger -Alenetid -God mat Anonymkode: 57f4a...92f
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 Aktivitet/trening, kulturopplevelser, natur, dyr, barna, jobb! Serier. Taco. Anonymkode: e4795...1ca
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #8 Skrevet 7. november 2019 God mat Flokken min Nytt sengetøy Kanelboller Bøker ❤ Musikk Gode serier Friske blomster Levende lys Anonymkode: 23c8c...424
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #9 Skrevet 7. november 2019 Mine barns små hutrene kropper som sitter med store håndkler sammen med meg på svaberget etter å ha badet alt for lenge på sommeren. Min manns store hender som styrker over ansiktet mitt som bare han kan. Familien. Venner. Svømme i sterk sol. Reise. Portvin Sjokolade Anonymkode: 1f8bd...41b 1
Cinnamondiva Skrevet 8. november 2019 #10 Skrevet 8. november 2019 Mindfullness, åndelige ting, healing, musikk, latter og humor, kafé og restaurant, guacamole dipp, dans og teater osv
PURE/HONEY Skrevet 13. november 2019 #11 Skrevet 13. november 2019 Omtrent ingenting. Kaffe og sukker som gir en kortvarig glad stimuli. Crusher, selv om jeg vet jeg ikke kan få de. Shopping. Browse nettet og følge med på saker. Ja, that's it.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2019 #12 Skrevet 13. november 2019 For en utrolig koselig tråd❤️ Det som gir mitt liv mening er: -Barnet mitt -Å reise på ferie til spennende reisemål -Vinkvelder med gode venner -spennende serier med mange sesonger -Å være i god form -spise god mat -lærerike diskusjoner -Gode bøker og filmer -En god nattssøvn Anonymkode: bf1e6...a05 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå