Gå til innhold

menn - liker dere turnkroppen? Hva er pluss, hva er minus? (link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er grisedeilig!

Ingen minus!

Anonymkode: 99333...594

• Liker 2
Skrevet

Helt fantastisk. Mulig det kan bli litt muskuløst på noen (for min smak, mange liker det sikkert), men synes egentlig ikke det pleier å se sånn ut heller. Synes det er veldig attraktivt.

Anonymkode: 8183b...436

Skrevet

hmm.. må si jeg (foreløpig) er litt overrasket, da mange av de ikke har så mye hofter, noe jeg trodde menn likte. Men er uansett enig, så lenge det ikke blir for muskuløst er det veldig flott. ts

Anonymkode: 0cac7...af3

Skrevet

De færreste turnere er på olympisk nivå da, hvor en del nok er litt i overkant muskuløse for den jevne mann. Vanlige turnjenter ser jo veldig bra ut, små, slanke og spretne ❤️

Anonymkode: bc900...141

Skrevet

Tjukke lår, tjukke armer og små pupper.

Lite sexy / deilig

Anonymkode: 1a578...632

• Liker 4
Skrevet

Turnkropp = perfekt. Hva er det å ikke like liksom? 

Alltid ønsket meg en myk og stram jente 😊

Anonymkode: 6b183...364

• Liker 1
Skrevet

Det er sexy. Kvinner som trener tung styrke er sexy. Kvinner som jogger er sexy. Kvinner som gjør yoga er sexy. Kvinner som chiller på sofaen og er sexylubben er sexy.

Kvinner er generelt sett sexy.

Hva er poenget med alle disse trådene?

• Liker 25
Gjest Paramount
Skrevet

Når vi kan stirre uten å måtte unnskylde oss. Og når kvinner har et antrekk, som ikke skjuler noe som helst av det som er under, blir det bra. 

Skrevet

Driver du med Turn, Ts? 🙂

Anonymkode: b9900...fda

Skrevet
5 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det er sexy. Kvinner som trener tung styrke er sexy. Kvinner som jogger er sexy. Kvinner som gjør yoga er sexy. Kvinner som chiller på sofaen og er sexylubben er sexy.

Kvinner er generelt sett sexy.

Hva er poenget med alle disse trådene?

Og argumentasjonen din er sexy! 

• Liker 4
Skrevet

Hadde vært gøy å prøve i senga. Men ikke noe spesielt interessert i slike kropper. Liker bedre former og myke kvinner.

Skrevet

Kvinner som turner, svømmer, løper sprint, fitness, er alle velproporsjonerte. Ofte flinke mennesker med drive. Dette medfører at de ofte er høyere skolert enn gjennomsnittet og med det følger ofte en bedre økonomi. En annen faktor er at de er vant med vedvarende relasjoner og det er jo bra for et forhold. Så, ja, turnere har en attraktiv kropp.

23/18 over og ut. 

Anonymkode: 17a08...2fa

Skrevet

Ja elsker de faste, stramme og deilige kroppene. 

• Liker 1
Skrevet
På 7.11.2019 den 17.12, AnonymBruker skrev:

hmm.. må si jeg (foreløpig) er litt overrasket, da mange av de ikke har så mye hofter, noe jeg trodde menn likte. Men er uansett enig, så lenge det ikke blir for muskuløst er det veldig flott. ts

Anonymkode: 0cac7...af3

Det er ikke hoftene som er viktig, det er rumpa! 😊

Anonymkode: d402d...630

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke hoftene som er viktig, det er rumpa! 😊

Anonymkode: d402d...630

nei, flat rumpe er også fint! alle rumper er fine, store og ikke store.

Anonymkode: 9a496...6e2

Skrevet

Feminin adferd veier godt opp om kroppen er mer maskulin. Turnerkropper er flotte de, men personlig favoritt utover crossfit er svømmere.

Skrevet

Turnkropp er topp! 👍

Skrevet

... mange av disse jentene er helt nede i 14årsalderen🤢 de fra forrige olympics er vel alle rundt og under 18? 

Anonymkode: ecccf...e9c

Skrevet

Det er veldig sexy😍

Anonymkode: 01ffc...547

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...