AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Heller det over på en litt mindre kjele og setter utenfor nå vinterstid (med lokket på sånn at ikke dyr skal spise av det). Inn i kjøleskap etter noen timer. Er det OK eller blir det for sakte kaldt da? Synes jeg leser så mye skrekk på nett om bakterievekst i slike rester at jeg blir litt usikker😅 Anonymkode: 52337...198
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Ute er jo et veldig stort og fint kjøleskap (fryseskap) for tiden. Tror ikke det kan gjøres bedre enn du gjør det nå. Anonymkode: 0e1a6...411 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Tenker det samme, men lurer på om lokket gjør at ikke varmen slipper så lett ut, for synes det tar lang tid før det blir kaldt selv om det er iskaldt ute nå🤔 Ts Anonymkode: 52337...198
Jytte Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 Sett noe tungt på lokket og la det være en liten åpning mens du følger litt med. Det kan komme dyr. Fugler kommer ikke når det er mørkt så du kan sette det litt høyt til du legger på lokk med en tyngde over. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 gjør som du skriver eller bare la det stå på benken til det blir noenlunde avkjølt før du så setter det i kjøleskapet Anonymkode: 9759a...1a5 1
Brunhilde Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 Når jeg ikke kan sette ut pleier jeg å sette kjelen i kaldt vann i vasken, da kjøles det fort ned. 1
Jerry Lee Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 Som andre sier...ute er bra "kjøleskap" nå. Ellers lar jeg bare det kjølne nesten ned naturlig før jeg setter slikt i kjøleskapet. Aldri hatt noe trøbbel med det.
Jerry Lee Skrevet 8. november 2019 #8 Skrevet 8. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenker det samme, men lurer på om lokket gjør at ikke varmen slipper så lett ut, for synes det tar lang tid før det blir kaldt selv om det er iskaldt ute nå🤔 Ts Anonymkode: 52337...198 Lokket på gjør bare at det blir litt kondens. Helt ufarlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå