AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #1 Skrevet 7. november 2019 Jeg er lesbisk og skal møte en jeg har møtt på nettet til lørdag. Vi har blitt ganske godt kjent, skrevet i 6-7 uker kanskje. Det var hun som begynte å skrive med meg og hun som tok initiativet og ba meg hjem for å ta noen øl og bli bedre kjent. skulle gjerne kost litt, kjent litt varme.. blir kåt bare av å tenke på henne! Hun er litt yngre enn meg, kanskje hun er enda kåtere? sist jeg var på date for over et år siden ble det sex på første date og vi fortsatte å ha et fint forhold. jeg er bare redd for å skremme henne eller gjøre henne ubekvem. Vi har begge sagt at vi vil gå sakte frem, men det kan man vel med litt kos underveis? det er kanskje vanskelig for dere som ikke kjenner oss å svare, men om kjemien er der, om jeg merker at hun vil, er det innafor å gi et kyss og se reaksjonen og hvordan det utvikler seg derfra? Eller skal jeg si noe..? Anonymkode: 3f073...806
Million Skrevet 7. november 2019 #2 Skrevet 7. november 2019 Vel....enkelte hevder at en invitasjon til en hjemmedate samtidig er en invitasjon til "noe mer". At det da ligger i kortene. Andre igjen mener at det må da for pokker være lov å invitere noen hjem, uten at de skal gå ut fra at det betyr sex! Så ja, en ganske vrien situasjon det der. Er daten din kategori en eller to? Det vet ingen. Hva som helst kan skje. Men vi jenter er jo flinke til å snakke åpent om ting, og siden daten din også er jente, er det kanskje lettere å prate om saken for dere og bli enige? Du blir vel ikke furten som en mann ville blitt om det viser seg at det IKKE blir sex den første kvelden, men du tar det med fatning og satser på date to eller tre vil gi uttelling istedet kanskje? 4
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #3 Skrevet 7. november 2019 Ts her blir selvfølgelig ikke sur om det ikke blir noe, jeg vet bare ikke om jeg klarer å holde min interesse borte frem til 5. date men jeg kan vente jeg, tar det ikke som noen avvisning om hun vil vente. Men hun har jo vist større interesse enn meg og vil at vi skal møtes fortest mulig nå det er kanskje at jeg savner nærhet og anerkjennelse. Venter gjerne til 15. date også, det er ikke sex som er viktigs for meg, men kos og nærhet... og jeg vet ikke hvordan folk flest fungerer, vil ikke at hun skal syns jeg virker desperat heller Anonymkode: 3f073...806
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #4 Skrevet 7. november 2019 Men dere kan vel kose og kline litt før dere har direkte sex? Mange kliner allerede på første daten. ☺️ Anonymkode: 9ec87...433
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #5 Skrevet 7. november 2019 Ts her jaaa!! 😄 tror dere jeg kan Ta initiativ til å kline uten ta hun tolker det som at jeg inviterer til sex? Anonymkode: 3f073...806
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #6 Skrevet 7. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her jaaa!! 😄 tror dere jeg kan Ta initiativ til å kline uten ta hun tolker det som at jeg inviterer til sex? Anonymkode: 3f073...806 Du kan alltids ta initiativ til å kline med henne, men det kan hende hun avviser deg. Men så kan det hende hun ikke avviser deg heller. Og hvorfor skal hun tolke forsøk på kyss, til sex? Du høres veldig usikker ut, men tips til deg er å ta ting som de kommer og hva som faller situasjonen naturlig. Anonymkode: 053d0...8b5 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #7 Skrevet 7. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her jaaa!! 😄 tror dere jeg kan Ta initiativ til å kline uten ta hun tolker det som at jeg inviterer til sex? Anonymkode: 3f073...806 Det tror jeg kommer til å gå helt fint. Ikke bekymre deg så mye, du. ☺️ Anonymkode: 9ec87...433
AnonymBruker Skrevet 7. november 2019 #9 Skrevet 7. november 2019 Ta det som det kommer. Ingenting er mere turn off enn noen som har overtenkt hele daten. Anonymkode: ef57f...38c
MuffinStud Skrevet 8. november 2019 #10 Skrevet 8. november 2019 Senk skuldrene. Kan være greit å ha "manus" for de første fem minuttene og kanskje gjort seg noen tanker om hva man kan prate om hvis praten stopper opp. Men det burde jo ikke gå så lang tid før det er samspillet mellom dere to, heller enn dine forberedelser, som bestemmer hva som skjer. Det er jo en person inne i bildet her som du formodentlig ønsker å bli kjent med. Ikke bare et rituale for å havne nakne sammen. Selvfølgelig ikke noe galt i å ønske sex på (første) date. Forhåpentligvis vil hele date'n være kjempehyggelig og du kan kaste alle notatene. Hvis du derimot merker at nervøsiteten kommer, så ville jeg sagt ganske tidlig at jeg er nervøs, usikker på meg selv og at jeg håper hun ikke mistolker meg til at jeg ikke er interessert. Så kan hun velge hvordan hun vil tolke hva "interessert" betyr. Hvis hun vil ha sex, vil hun forhåpentligvis prøve seg frem i den retningen. Og hvis du har møtt noen som insisterer på at dette er turn-off. Altså at en helt menneskelig egenskap "diskvalifiserte" deg som date og at "turn-off" og "turn-on" er det verden snurrer rundt, så sparte det deg sannsynligvis for at den personen sårer deg senere.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #11 Skrevet 8. november 2019 Tusen takk for mange gode svar føler meg klar! er vel ikke nødvendigvis sex jeg savner mest, men nærhet. Å bare være inntil.. Anonymkode: 3f073...806
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #12 Skrevet 8. november 2019 Når begynner daten? Siden den varer til lørdag? Anonymkode: 60710...e40
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #13 Skrevet 8. november 2019 Ts det er lørdag kveld og vi kommer til å ta noen glass vin. Hun sa jeg kunne sove på gjesterommet, men er så trøtt og tiltaksløs på morgenene, vil helst sove hjemme etter første møte. Regner med det blir fra 20-24-ish Anonymkode: 3f073...806 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2019 #14 Skrevet 8. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts det er lørdag kveld og vi kommer til å ta noen glass vin. Hun sa jeg kunne sove på gjesterommet, men er så trøtt og tiltaksløs på morgenene, vil helst sove hjemme etter første møte. Regner med det blir fra 20-24-ish Anonymkode: 3f073...806 Hørtes bra ut. Anonymkode: a1546...107
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå